Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Account manager

Account manager


Jesteśmy zespołem specjalistów ds. logistyki zlokalizowanym w Gdańsku. Naszym celem jest budowanie logistyki dla naszych klientów, codzienne znajdowanie rozwiązań transportowych. Od drzwi do drzwi, różne środki transportu, różne trasy na całym świecie.

Nasze główne usługi:
  • Załadunek/ponowne wypełnienie w magazynie
  • Fracht morski i transport samochodowy
  • Fracht lotniczy Daleki Wschód – UE – USA
  • Transport intermodalny do/z Ukrainy przez Gdańsk z połączeniem ogólnoświatowym
  • Odprawa celna eksport/import/T1
Account manager
Miejsce pracy: Gdańsk, obok Galerii Bałtyckiej
Rozwój firmy na rynku Europy Zachodniej. Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż i wycena stawek. Pełnienie funkcji reprezentacyjnej dla firmy, spotkania z klientami i udział w specjalistycznych wydarzeniach.

Kluczowe zadania:
  • Rozwój głównych branż Europa – Daleki Wschód, Europa – USA
  • Spotkania, konferencje, EXPO
  • Przyciągnięcie maksymalnej liczby klientów i jakości leadów do firmy
  • Realizuj miesięczne cele dotyczące zysków ze sprzedaży
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży usług transportowych (logistyka)
  • Udokumentowane doświadczenie w osiąganiu i przekraczaniu celów sprzedażowych
  • Udokumentowana umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne
  • Umiejętność analizy danych sprzedażowych, trendów rynkowych i przygotowywania raportów.
  • Znajomość pakietu MS Office/CRM
Dodatkowe kwalifikacje, które byłyby korzystne na tym stanowisku to:
  • Licencjat z administracji biznesowej, sprzedaży, transportu lub dziedzin pokrewnych.
  • Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego (rosyjski lub ukraiński będzie dodatkowym atutem)
Oferujemy:
  • Przyjemne biuro w biznesowym centrum Gdańska. Zapewniamy wszystko, czego potrzebujesz do komfortowej pracy i osiągania wyników.
  • W centrum biznesowym znajduje się przytulna kawiarnia, w której można wypić filiżankę kawy i zjeść lunch 
  • Regularne uczestnictwo w wystawach, konferencjach oraz wymagane szkolenia w zakresie specjalności.
  • Stały czas pracy (poniedziałek-piątek 09:00-17:00)
  • Wykwalifikowane wsparcie ze strony kolegów z wieloletnim doświadczeniem w transporcie multimodalnym
  • Terminowa płatność robocizny do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu sprawozdawczym
  • Szkolenia i zaawansowane szkolenia wewnątrz firmy
  • Ubezpieczenie Allianz
  • Opcjonalna możliwość pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa