Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Business Development Manager (B2B)

Business Development Manager (B2B)


Ogłoszenie numer: 8138829, z dnia 2023-04-26

ASBIS Poland, spółka zależna ASBISC Enterprises PLC, wiodący dystrybutor (VAD) i dostawca rozwiązań IT, IoT, AI w Europie Środkowo-Wschodniej, FSU, MEA

 

 ACEAN.PL to sklep internetowy, który powstał w Polsce w 2022 roku. Acean to sklep, w którym znajdziesz elektronikę, elektronikę oraz drobny sprzęt AGD.

 

Należymy do międzynarodowego holdingu ASBIS, którego biura znajdują się w 27 krajach. Dzięki temu, że należymy do Grupy ASBIS, w naszym sklepie znajdziesz marki własne: AENO, CANYON czy PRESTIGIO, a także te, które ściśle z nami współpracują: BANG&OLUFSEN i LOEWE. W Acean stawiamy naszych klientów na pierwszym miejscu, przygotowując tak szeroką ofertę sklepu, dostosowane płatności dla każdego, a także dopasowane rodzaje dostaw.

 

Jesteśmy dumni z bycia jedną z firm certyfikowanych przez Great Place to Work®, światowy autorytet w dziedzinie kultury miejsca pracy, ponieważ wierzymy, że naszym prawdziwym kapitałem są ludzie. ASBIS dużo inwestuje, aby stworzyć miejsce pracy, w którym każdy pracownik ma niezmiennie pozytywne doświadczenie, rozwój zawodowy i odpowiednie wsparcie, aby uwolnić swój potencjał i budować przyszłość z firmą.

Business Development Manager (B2B)

Miejsce pracy: mazowieckie

 

Opis stanowiska

Poszukujemy Business Development Managera, gotowego podjąć wyzwania związane z rozwojem sprzedaży na terenie kraju. W naszej ofercie znajdują się systemy wideokonferencyjne, digital signage oraz produkty Apple dla biznesu. Jeśli lubisz pozyskiwać nowych klientów, utrzymywać z nimi ciągły kontakt, odbywać spotkania biznesowe, przygotowywać oferty dedykowane dla klienta końcowego, mamy ofertę idealną dla Ciebie.

 
Obowiązki:
  • Pozyskiwanie nowych klientów segmentu SMB oraz Enterprise na terenie Polski oraz rozwijanie relacji z pozyskanymi kontrahentami.
  • Współtworzenie strategii biznesowej oraz analizowanie potrzeb biznesowych klientów.
  • Odpowiedzialność za cały proces sprzedażowy oraz ostateczne negocjacje z klientem.
  • Monitoring rynku oraz analiza konkurencji w celu identyfikacji potencjalnych klientów.
  • Przygotowywanie rekomendacji odpowiadających na potrzeby klientów.
  • Aktywne raportowanie działań i sprzedaży w systemie CRM.
  • Reprezentowanie firmy na targach branżowych.

Wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Account Managera, Key Account Managera, Sales Managera lub Business Development Managera,
  • Znajomość klientów z segmentu retail lub edukacji będzie dodatkowym atutem,
  • Doświadczenie w oferowaniu rozwiązań IT dla klienta biznesowego,
  • Dobra organizacja czasu pracy oraz zdolności dopasowania się do klienta,
  • Bardzo dobre zdolności planowania, negocjacji oraz prowadzenia prezentacji,
  • Zdolność pracy w dynamicznym, zmiennym środowisku,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy

  • Konkurencyjne wynagrodzenie,
  • Premie związane z realizacją KPI,
  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Premie sprzedażowe,
  • Możliwość rozwoju osobistego w międzynarodowej organizacji,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Bezpłatne miejsce parkingowe pod biurem,
  • Ubezpieczenie na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa