Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Business Development Manager - Export Manager

Business Development Manager - Export Manager


Wawel SA to znany i ceniony lider branży słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne w 50 krajach na pięciu kontynentach.

 

Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!

Poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Business Development Manager - Export Manager
Miejsce pracy: Dobczyce
Zakres obowiązków
  • realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych)  na obsługiwanych rynkach zagranicznych 
  • bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych
  • zawieranie umów, negocjowanie warunków handlowych
  • zapewnienie bezpieczeństwa finansowego zawieranych kontraktów
  • wdrażanie i koordynacja projektów marketingowych i trade marketingowych u Klientów na rynkach zagranicznych
  • opracowywanie planów promocyjnych i sprzedażowych
  • inicjacja działań maksymalizujących sprzedaż dopasowanych do specyfiki danego rynku
  • realizacja celów strategicznych i budowa pozytywnego wizerunku Firmy
  • analiza trendów i działań konkurencji
  • raportowanie zgodnie z wewnętrznymi standardami Firmy
Wymagania
  • wykształcenie wyższe, preferowany kierunek związany z obszarem pracy (Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Ekonomia, Zarządzanie i podobne)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - C1 - warunek konieczny z uwagi na obsługę klienta zagranicznego. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez min. 3 lata
  • dobrze rozwinięte kompetencje matematyczno - analityczne niezbędne do pracy w dziale sprzedaży
  • doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu Kluczowych Klientów FMCG (sieci, dystrybutorzy)
  • umiejętność poruszania się w środowisku komputerowym (MS Office)
  • prawo jazdy kat. B
  • entuzjazm
  • kreatywność i konsekwencja w realizacji celów
  • otwartość na innowacje i niestandardowe metody pracy
  • umiejętność poruszania się w międzynarodowym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie stacjonarnym (wymagana obecność 5 dni w tygodniu w biurze w Dobczycach - pow. Myślenicki)
Oferujemy
  • kreatywną i pełną wyzwań pracę w zespole rynkowego lidera
  • profesjonalne narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań (w tym samochód służbowy)
  • system szkoleń i profesjonalną ścieżkę rozwoju zawodowego powiązaną z osiąganymi wynikami (w tym możliwość doskonalenia języków obcych)
  • udział w pionierskich projektach sprzedażowych w kraju i za granicą
  • dodatkowy pakiet benefitów
  • codzienną degustację wspaniałych słodyczy:)
NA CO MOŻESZ LICZYĆ?
  • Na stabilną pracę w solidnej firmie.
  • Możliwość rozwoju umiejętności i kariery, szkolenia i dofinansowanie do studiów.
  • Bogaty pakiet benefitów, m.in. Multisport, premie świąteczne, opiekę medyczną.
  • Atrakcyjne ubezpieczenie na życie i PPK.
  • Carpooling, bo ekologia i wygoda mogą iść w parze.
  • Rodzinne podejście, a w tym dofinansowania do wczasów i paczki świąteczne dla Ciebie i Twoich dzieci.
  • Lunching - dostęp do platformy lunchingowej w dobrych cenach oraz codziennie świeża kanapka.
  • Atrakcyjne narzędzia pracy.
  • Pyszne słodycze zawsze pod ręką! Zniżki w sklepach firmowych.
  • I wiele, wiele innych korzyści...
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa