Business Development Manager (rynek niemiecki)
Jesteśmy pionierem w dziedzinie jednoźródłowego pomiaru mediów (internetu, tv i radia). Jako pierwsi na świecie wprowadziliśmy na rynek badanie, w którym nasi klienci mogą zobaczyć wyniki dotarcia ich treści nie tylko ze źródeł internetowych, ale również mediów tradycyjnych tj. telewizji i radia. Rozwój naszych działań przekłada się na zwiększone potrzeby wsparcia w sprzedaży i promowaniu naszych produktów na rynkach zagranicznych.
Business Development Manager (rynek niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Domaniewska 48
PRACA HYBRYDOWA
Na stanowisku Business Development Manager będziesz odpowiadać za:
- Samodzielne i kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Gemius na rynku niemieckim, w tym:
- realizację strategii sprzedaży i określonych targetów
- pozyskiwanie, zarządzanie i poszerzanie portfela Klientów
- przygotowywanie i negocjowanie warunków współpracy
- monitorowanie rynku i analizę działań konkurencji.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, w tym:
- obsługę przed i posprzedażową
- pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów
- przygotowywanie rozwiązań wykorzystujących narzędzia z portfolio Gemius, zgodnych z oczekiwaniami klientów.
- Dbanie o markę Gemius na rynku niemieckim, w tym:
- przygotowywanie materiałów potrzebnych do prowadzenia sprzedaży
- reprezentowanie firmy na konferencjach i wydarzeniach branżowych.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie sprzedażowe w branży reklamowej/technologicznej (opcjonalnie)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego, pozwalająca na swobodne prowadzenie rozmów biznesowych i negocjacje handlowe
- samodzielność, doskonała organizacja pracy i orientacja na cel
- umiejętność analitycznego myślenia
- doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne
- umiejętność poszukiwania dobrych okazji biznesowych
- gotowość do podróży służbowych (ok. 1 raz w miesiącu).
Dołączając do nas zyskujesz:
- dogodną dla Ciebie formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
- doskonałą możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne, konferencje, awans)
- przestrzeń do wykazania własnej inicjatywy - jesteśmy otwarci na niekonwencjonalne myślenie oraz niestandardowe rozwiązania (i wykorzystujemy je!);
- możliwość pracy w formie hybrydowej i elastyczne godziny pracy
- benefity pracownicze (m.in. prywatna opieka medyczna, karta sportowa, pakiet szkoleń, pyszne owoce oraz śniadania w biurze, masaże w biurze prowadzone przez fizjoterapeutę).
Zobacz podobne oferty
Rozwój sieci sprzedaży produktów firmy, szczególnie rynku hurtowego Aktywne poszukiwanie nowych klientów oraz nowych możliwości biznesowych Obsługa rynku inwestycyjnego, aktywne monitorowanie i pozyskiwanie inwestycji realizowanych na...
Dodano: 2024-08-22
Zakres obowiązków: Analiza rynków lokalnych w zakresie potencjału sprzedażowego Wspieranie i koordynowanie procesu aplikacji i weryfikacji kandydatów na Dealerów Kompletowanie wymaganych dokumentów i ich analiza merytoryczna Przygotowywanie...
Dodano: 2024-08-16
Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem Budowanie strategii sprzedażowo-marketingowej Analiza wyników Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Badanie rynku oraz możliwości rozwoju Szkolenia Współpraca z pozostałymi działami...
Dodano: 2024-08-06