Customer cervice manager - kierownik obsługi klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Customer cervice manager - kierownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Numer: StPr/23/1366
OBOWIĄZKI:
Przyjęcie zleceń i obsługa klienta biznesowego oraz prywatnego, organizacja planu pracy osób sprzątających
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: chęć do pracy
Uprawnienia: doświadczenie w pracy biurowej
Uprawnienia: praca w sferze usług
Uprawnienia: kultura osobista
Uprawnienia: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Wymagania dodatkowe:
Uprawnienia: umiejętność prowadzenia negocjacji
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06