Customer Experience Manager
Customer Experience Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Marynarska 15
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi klienta
- Obserwacja, modyfikacja oraz zwiększanie poziomu satysfakcji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży i posprzedaży
- Podejmowanie działań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z zakresu obsługi klienta i rozwiązywanie bieżących konfliktów
- Definiowanie i koordynacja badań jakościowych
- Zwiększanie zainteresowania klientów rekomendowaniem usług firmy potencjalnym klientom
- Szkolenie i nadzór nad przedstawicielami obsługi klienta
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym, samodzielnym stanowisku
- Zdolności interpersonalne, komunikacyjne
- Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- Dobra organizacja pracy własnej; umiejętne zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów
- Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
- Predyspozycje do pracy pod presją czasu
- Znajomość branży OZE – mile widziana
To oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Naukę języka angielskiego w firmie
- Zniżkową kartę lunchową
- Zniżki na usługi firmowe
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06