Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Customer Experience Manager

Customer Experience Manager


Customer Experience Manager
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, Marynarska 15
Twój zakres obowiązków
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii obsługi klienta
  • Obserwacja, modyfikacja oraz zwiększanie poziomu satysfakcji klienta na każdym etapie procesu sprzedaży i posprzedaży
  • Podejmowanie działań mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych z zakresu obsługi klienta i rozwiązywanie bieżących konfliktów
  • Definiowanie i koordynacja badań jakościowych
  • Zwiększanie zainteresowania klientów rekomendowaniem usług firmy potencjalnym klientom
  • Szkolenie i nadzór nad przedstawicielami obsługi klienta
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie
Nasze wymagania
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym, samodzielnym stanowisku
  • Zdolności interpersonalne, komunikacyjne
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Dobra organizacja pracy własnej; umiejętne zarządzanie czasem i ustalanie priorytetów
  • Umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia
  • Predyspozycje do pracy pod presją czasu
  • Znajomość branży OZE – mile widziana
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia – podstawa oraz jasny system premiowy
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Naukę języka angielskiego w firmie
  • Zniżkową kartę lunchową
  • Zniżki na usługi firmowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa