Customer retention (executive)
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Customer retention (executive)
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5959
OBOWIĄZKI:
Zapobiegać "churn" na kontach, które są przypisane do zespołu Customer Retention korzystając z algorytmów ML i silników opartych na regułach, firmy zagrożone rezygnacją będą proaktywnie identyfikowane i tworzone będą przypadki rezygnacji. Priorytetyzacja przypadków rezygnacji w oparciu o zagrożony zysk brutto i złożoność. Docieranie do klientów, którzy są zagrożeni opuszczeniem Revolut Business za pośrednictwem wiadomości e-mail lub połączeń telefonicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w zakresie komunikacji
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata; w tym minimum rok doświadczenia na stanowisku Sales Development Representative. Doświadczenie w międzynarodowej organizacji. Umiejętności: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy z ludźmi, umiejętność logicznego myślenia, dopasowanie do wartości i dążeń firmy Revolut, gotowość do intensywnej pracy.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 9 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06