Dyrektor ds. marketingu
NutritionPro jest jednym z najszybciej rozwijających się startupów Foodtech w Czechach. Produkujemy setki tysięcy posiłków miesięcznie i jesteśmy największą w pełni spersonalizowaną firmą zajmującą się cateringiem dietetycznym na rynku czeskim. Mając bogate doświadczenie w tej branży - rozpoczęliśmy ekspansję na rynek polski. Jeśli chcesz być częścią Naszego zespołu - odnoszącego sukcesy startupu FoodTech, czytaj dalej! Szukasz pracy, która ma sens? Czy lubisz zdrowy styl życia?
Dyrektor ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, The Warsaw Hub (przy metrze Rondo Daszyńskiego)
Twój zakres obowiązków:
- Ścisła współpraca z CEO
- Uruchomienie cyfrowych kampanii marketingowych w celu pozyskania klientów i zbudowania wizerunku marki;
- Budowanie strategii marketingowej w oparciu o podejście oparte na wskaźnikach, które będzie obejmować strukturę zespołu marketingowego, strukturę partnerów i planowanie budżetu;
- Wsparcie sprzedaży, w tym generowanie leadów i materiałów marketingowych dla sprzedaży i utrzymania klientów C2C i B2C;
- Przygotowanie planu no-payed traffic i jego realizacja (Brand & SEO);
- Budowanie i zarządzanie zespołem marketingowym;
- Opracowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym;
- Prowadzenie badań rynkowych w celu identyfikacji potrzeb, preferencji i trendów Klientów.
Nasze wymagania:
Umiejętności miękkie:
- Zarządzanie oparte na danych;
- Właścicielskie podejście do zarządzania budżetem marketingowym;
- Wysoki poziom odpowiedzialności - kandydat mówi to, co robi i bierze pełną odpowiedzialność nie tylko za tworzenie strategii marketingowej, ale także za plan wykonania i modele trakcji marketingowej;
- Ambitny - otwarty i przejrzysty na to, w jaki sposób może wnieść wartość dodaną do zespołu, a także otwarty na wysłuchanie opinii w przypadku, gdy sugestie nie pasują do strategii firmy;
- Gotowość do pracy w środowisku startupowym, z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do zmieniających się priorytetów, samodzielnej pracy i rozwoju w szybkim, zwinnym otoczeniu.
Umiejętności twarde:
- Strategia marketingowa: oparta na analizie danych, która obejmie wszystkie instrumenty marketingowe w celu znalezienia najbardziej efektywnej mieszanki marketingowej do osiągnięcia celów biznesowych: performance, SEO, media, CRM, marketing produktowy, w tym GTM (strategia go-to-market), PR, SMM, Brand, Research, Creative Lab (projektanci i copywriterzy), content marketing;
- KPI i OKR: kandydat powinien zbudować procesy dekomponujące strategię marketingową na cele i metryki dla każdego kanału w konkretnych planach działania, śledzić te plany i informować interesariuszy o stanie realizacji celów;
- Marketing cyfrowy: (w tym wydajność, SEO, SMM i CRM) - kandydat powinien stosować podejście hakowania wzrostu, aby rozpocząć eksperymenty w zakresie pozyskiwania ruchu i skalować najlepsze eksperymenty w oparciu o dowody z danych;
- Ekspertyza marki: kandydat wie, jak sprawić, by marka NutritionPro znalazła się w pierwszej trójce Top of Mind wybieranych przez klientów na polskim rynku. Wszystkie instrumenty, które są planowane do wykorzystania w celu osiągnięcia celów marki (media, PR, SMM itp.) mają być częścią ogólnej pozytywnej marży marketingowej ROI;
- Marketing produktowy: w celu budowania CJM i odpowiedzialności za GTM nowych produktów oraz osiągania najlepszych konwersji na drodze klienta w celu obniżenia kosztów marketingowych i zwiększenia ROI;
- Ekspertyza technologiczna: kandydat powinien znać technologię marketingową dostępną na rynku, aby wdrożyć narzędzia optymalizacyjne potrzebne do osiągnięcia celów marketingowych przy niższych budżetach: System CRM, narzędzia do planowania, narzędzia oparte na sztucznej inteligencji (np. GPT-4) i inne.
Jakie role kandydat pełnił w przeszłości:
- Dyrektor marketingu / szef marketingu w branży B2C (obowiązkowe);
- Brand manager w branży FMCG;
- PMM (Product Marketing Manager) w firmach z branży IT
Kogo NIE szukamy:
- Specjalisty ds. marketingu który nie ma doświadczenia w zarządzaniu;
- Osoby odpowiadającej na pytanie o dotychczasowe osiągnięcia bez potwierdzenia ich danymi;
- Osoby która pracowała tylko w branży B2B;
- Osoby która nigdy nie budowała modeli trakcji marketingowej.
Co oferujemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Finansowanie szkoleń z dziedziny marketingu;
- Praca w ambitnym zespole pasjonatów zdrowego odżywiania i stylu życia;
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwoju zawodowego;
- Współudział w tworzeniu nowej marki na rynku polskim;
- Nowoczesne miejsce pracy w sercu Warszawy;
- Niezbędne narzędzia do pracy;
- Atrakcyjne benefity pracownicze.
Zobacz podobne oferty
Jakie zadania przed Tobą? Nawiązanie współpracy ze specjalistami, zaplanowanie i przeprowadzenie procesu: przygotowania, opracowania katalogu produktów aktualizacja strony WWW pozycjonowanie strony, reklama ads social media: plan, systematyka Z...
Dodano: 2023-09-19
Twój zakres obowiązków: Ścisła współpraca z CEO Uruchomienie cyfrowych kampanii marketingowych w celu pozyskania klientów i zbudowania wizerunku marki; Budowanie strategii marketingowej w oparciu o podejście oparte na wskaźnikach, które...
Dodano: 2023-08-07
Twój zakres obowiązków: Ścisła współpraca z założycielem firmy Opracowywanie i wdrażanie strategicznych planów marketingowych w celu zwiększania świadomości marki, generowania leadów i budowania sprzedaży Zarządzanie cyfrowymi...
Dodano: 2023-05-13