Dyrektor handlowy w branży technicznej
Firma JOWIX TRIOMET Sp. z o.o. działa na rynku od 26 lat. Profil działalności:
- Produkcja/obróbka precyzyjna dla branż automotive szkielety do produkcji szyb samochodowych = 40 % przychodów ze sprzedaży.
- Projektowanie/produkcja/montaż wyposażenia powierzchni handlowych w sklepach, na stacjach paliw, wyposażenie meblowe, wygrodzenia magazynowe linii produkcyjnych= 30 % przychodów ze sprzedaży.
- Usługi produkcji CNC : cięcie laserem blach (stal czarna, nierdzewna, aluminium), gięcie , spawanie, malowanie proszkowe, toczenie, piec do wyżarzania stali = 15 % przychodów ze sprzedaży.
- Handel = 10 % przychodów ze sprzedaży.
- Sprzedaż internetowa =5 % przychodów ze sprzedaży.
W tej chwili poszukujemy dla naszej firmy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor handlowy w branży technicznej
Miejsce pracy: Świętochłowice
WYMAGANIA:
- Doświadczenie zawodowe min. 10 lat na stanowisku dyrektorskim o zbliżonym zakresie obowiązków.
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku dyrektora handlowego, dyrektora produkcji lub operacyjnego.
- Mile widziana baza klientów z branży: meblarskiej, wyposażenia wnętrz sklepów lub stacji paliw, salonów, z branży usług cięcia laserem, spawania konstrukcji, malowania proszkowego, z branży energetycznej szafy metalowe pod instalacje gazowe i elektryczne.
- Umiejętności i praktyczna wiedza z zakresu globalnego zarządzania firmą, co wiąże się z zarządzeniem wieloma tematami, projektami, inwestycjami realizowanymi jednocześnie.
- Umiejętność zarządzania większymi grupami pracowników. W firmie jest 50 pracowników produkcji w tym dyrektor produkcji i kierownik produkcji, ponad to w firmie jest 15 pracowników biurowych : sekretarka, księgowa, dział obsługi klienta z projektantami, dział zakupów.
- Umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja z kierownictwem i pracownikami. Dbanie o dobry wizerunek firmy zarówno wewnątrz firmy, wśród pracowników jak i na zewnątrz firmy, wśród klientów.
- Umacnianie i rozwój marki firmy poprzez kreowanie polityki handlowej, cenowej i marketingowej.
- Wymagane wykształcenie wyższe oraz znajomość języka obcego, obsługa Microsoft office. Mile widziane kursy i dodatkowe umiejętności.
TRYB PRACY:
- Stacjonarny od 7.00 do 15.00, okresowe wyjazdy na spotkanie z klientami.
- Umowa o pracę lub kontrakt menedżerski.
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, kontaktów handlowych.
- Zapewniamy narzędzia konieczne do pracy.
Zobacz podobne oferty
Dyrektor Projektu ds. wsparcia procesów zarządczych w strukturach terenowych Spółki
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
mazowieckie
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: nadzór nad opracowywaniem dokumentacji dotyczącej funkcjonowania jednostek terenowych Spółki oraz prowadzeniem ich analizy porównawczej, przygotowanie materiałów koncepcyjnych, prezentacji oraz...
Dodano: 2024-09-23
Operations Manager with English for Sales Project (m/f/d)
Competence Call Center member of TELUS International
pomorskie
Operations Manager with English for Sales Project (m/f/d) Overview of tasks: Responsible for the overall provision of the relevant line of Services by vendor Serving as point of contact between the partner, vendor and operational team Proactively...
Dodano: 2023-02-13