Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Dyrektor handlowy w branży technicznej

Dyrektor handlowy w branży technicznej


Firma JOWIX TRIOMET Sp. z o.o. działa na rynku od 26 lat. Profil działalności:

  • Produkcja/obróbka precyzyjna dla branż automotive szkielety do produkcji szyb samochodowych = 40 % przychodów ze sprzedaży.
  • Projektowanie/produkcja/montaż wyposażenia powierzchni handlowych w sklepach, na stacjach paliw, wyposażenie meblowe, wygrodzenia magazynowe linii produkcyjnych= 30 % przychodów ze sprzedaży.
  • Usługi produkcji CNC : cięcie laserem blach (stal czarna, nierdzewna, aluminium), gięcie , spawanie, malowanie proszkowe, toczenie, piec do wyżarzania stali = 15 % przychodów ze sprzedaży.
  • Handel = 10 % przychodów ze sprzedaży.
  • Sprzedaż internetowa =5 % przychodów ze sprzedaży.

W tej chwili poszukujemy dla naszej firmy kandydatów na stanowisko:

Dyrektor handlowy w branży technicznej
Miejsce pracy: Świętochłowice
WYMAGANIA:
  • Doświadczenie zawodowe min. 10 lat na stanowisku dyrektorskim o zbliżonym zakresie obowiązków.
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku dyrektora handlowego, dyrektora produkcji lub operacyjnego.
  • Mile widziana baza klientów z branży: meblarskiej, wyposażenia wnętrz sklepów lub stacji paliw, salonów, z branży usług cięcia laserem, spawania konstrukcji, malowania proszkowego, z branży energetycznej szafy metalowe pod instalacje gazowe i elektryczne.
  • Umiejętności i praktyczna wiedza z zakresu globalnego zarządzania firmą, co wiąże się z zarządzeniem wieloma tematami, projektami, inwestycjami realizowanymi jednocześnie.
  • Umiejętność zarządzania większymi grupami pracowników. W firmie jest 50 pracowników produkcji w tym dyrektor produkcji i kierownik produkcji, ponad to w firmie jest 15 pracowników biurowych : sekretarka, księgowa, dział obsługi klienta z projektantami, dział zakupów.
  • Umiejętność pracy w zespole, dobra komunikacja z kierownictwem i pracownikami. Dbanie o dobry wizerunek firmy zarówno wewnątrz firmy, wśród pracowników jak i na zewnątrz firmy, wśród klientów.
  • Umacnianie i rozwój marki firmy poprzez kreowanie polityki handlowej, cenowej i marketingowej.
  • Wymagane wykształcenie wyższe oraz znajomość języka obcego, obsługa Microsoft office. Mile widziane kursy i dodatkowe umiejętności.
TRYB PRACY:
  • Stacjonarny od 7.00 do 15.00, okresowe wyjazdy na spotkanie z klientami.
  • Umowa o pracę lub kontrakt menedżerski.
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia, kontaktów handlowych.
  • Zapewniamy narzędzia konieczne do pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa