Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Dyrektor Sprzedaży ds. rozwoju struktury sprzedaży i obsługi klienta

Dyrektor Sprzedaży ds. rozwoju struktury sprzedaży i obsługi klienta


Click-Pack, to polski i uznany producent wysokiej jakości opakowań, kubków, misek, pokrywek z papieru oraz plastiku. Aktualnie zatrudniamy ok. 140 osób i jesteśmy w stanie wyprodukować nawet 5mln produktów dziennie. Przed nami kolejne wyzwania w zdobywaniu rynków i klientów.

 

Czekamy na Twoją aplikację, jeśli potrafisz sprawić, aby Klienci, rośli razem z nami.

Dyrektor Sprzedaży ds. rozwoju struktury sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Kałuszyn, k. Mińsk Mazowiecki
Nr ref.: DS02_2023_0515

Warszawa/ Kałuszyn, k. Mińsk Maz.

DS02_2023_0515


Twoim celem będzie zbudowanie skutecznego i najlepszego zespołu sprzedaży i obsługi klienta, w tym:
  • Odpowiedzialność, za opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii wzrostu biznesu, tj. spójnego planu sprzedaży, dystrybucji i komunikacji B2B.
  • Kreowanie oraz rozwój wartości oferty dla naszych klientów.
  • Zarządzanie i optymalizacja struktury, systemu oraz procesów CRM.
  • Rekrutacja.
  • Rozwój odpowiednich narzędzi zarówno off-line, jak i on-line.
  • Rozwój relacji z kluczowymi klientami na rynku polskim oraz międzynarodowym.
Poszukujemy skutecznego eksperta:
  • Do budowania efektywnych struktur sprzedaży i obsługi klientów; pozyskiwania nowego biznesu; organizacji dystrybucji; zarządzania obsługą sieci detalicznych
  • Oczekujemy, doświadczenia na podobnym stanowisku – min. 5 lat, z udokumentowanymi sukcesami
  • Zdolności analityczne, organizacyjne i negocjacyjne
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie i identyfikacja z celami firmy.
  • Zdolności i kompetencje MSA (Marketing and Sales Alignment)
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego. Znajomość innych języków obcych, będzie dodatkowym atutem.
  • Pozytywne i konstruktywne nastawienie.
Oferujemy, wszystko co potrzeba do realizacji ustalonych zadań, m.in.:
  • Samodzielne stanowisko z wieloma ciekawymi wyzwaniami - u nas nie ma nudy, jest za to wiele możliwości, wdrożeń oraz akcja.
  • Adekwatne wynagrodzenie, wsparte systemem premiowym - udział w sukcesach firmy.
  • Płaska struktura, szybkie decyzje i wsparcie doświadczonego zespołu, na każdym etapie.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Nieformalne i nieszablonowe podejście do spraw zawodowych jak i prywatnych – realizujemy zadania biznesowe, ale jednocześnie rozumiemy, że wszyscy jesteśmy ludźmi.
  • Potrzebne narzędzia, w tym: samochód, laptop, smartfon, system CRM
  • Dobrą atmosferę w pracy, w doświadczonym, konstruktywnym i zgranym zespole
  • W pełni wyposażone biuro (bez korków, z dużą ilością zieleni za oknem)
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • Rewelacyjną kawę, owocowe poniedziałki, regenerujące piątki oraz spotkania integracyjne
Oferowane benefity:
  • Spotkania integracyjne
  • Karnety na posiłki
  • Kawa / herbata
  • Parking dla pracowników
  • Inicjatywy dobroczynne
  • Owoce
  • Elastyczny czas pracy
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Dofinansowanie dojazdów do pracy
  • Brak dress code’u
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa