Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Dyrektor wydziału

Dyrektor wydziału


Kuratorium Oświaty w Kielcach
Świętokrzyski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor wydziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 140511

Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, jak i poza nią, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.


Narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarki, kserokopiarki, niszczarka dokumentów, skaner.

Zakres zadań

  • Koordynuje i nadzoruje działania pracowników w celu sprawnej obsługi kancelaryjno-biurowej.
  • Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw dotyczących prowadzenia baz danych oświatowych w Systemie Informacji Oświatowej oraz obsługi serwisu internetowego kuratorium w zakresie administrowania.
  • Koordynuje współpracę wydziału z pozostałymi komórkami organizacyjnymi jednostki w celu sprawnego przepływu informacji i realizacji zadań wynikających z potrzeb urzędu.
  • Nadzoruje prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą archiwum zakładowego.
  • Koordynuje i nadzoruje prowadzenie spraw związanych z nagrodami i odznaczeniami nauczycieli.
  • Nadzoruje i koordynuje działania pracowników w celu sprawnej organizacji i obsługi spotkań, narad i uroczystości okolicznościowych wynikających z zadań realizowanych przez Świętokrzyskiego Kuratora Oświaty.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym na stanowisku kierowniczym 3 lata
  • Umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawa oświatowego, kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Znajomość pakietu MS Office m.in. Word, Power Point, Excel.
  • Umiejętność tworzenia warunków do partycypacji i podejmowania kluczowych decyzji.
  • Komunikatywność - skuteczne komunikowanie się z innymi w celu budowania porozumienia i utrzymywania relacji. Umiejętność słuchania i dawania konstruktywnych informacji zwrotnych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność wdrażania strategii przywództwa - planowania i realizowania celów instytucji, delegowania uprawnień i dzielenia się odpowiedzialnością.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie administracji lub zarządzania.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa