E-commerce Coordinator

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
E-commerce Coordinator
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: 9986
Zadania:
Oferta dotyczy pracy stałej.
- Tworzenie raportów wydajności narzędzi Marketplace
- Tworzenie nowych produktów oraz aktualizacja obrazów i opisów produktów
- Ulepszanie katalogu produktów i katalogu klientów
- Analiza danych SEO
- Nadzorowanie rotacji towarów i marże zapasów
- Kontrola pozycji w serwisach partnerskich
- Praca nad ulepszaniem oraz udoskonalaniem rozwiązań systemowych
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu procesem sprzedaży internetowej
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywność
- Otwartość do udoskonaleń oraz ulepszeń systemowych
- Umiejętność zarządzania pracą własną
- Długofalowe zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Umowa o pracę podpisywana bezpośrednio z pracodawcą
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Dofinansowanie zajęć językowych
- Ubezpieczenie na życie
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Zadania: Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na naszym e-sklepie Nadzór nad UX/UI sklepu internetowego oraz dokonywanie ulepszeń technicznych Zarządzanie budżetem e-commerce – planowanie i nadzorowanie wydatków, z naciskiem na...
Dodano: 2025-04-17
Koordynator / Koordynatorka ds. Pozyskiwania Klientów Marketplace
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
mazowieckie
Jakie zadania na Ciebie czekają? Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedaży; Pozyskiwanie nowych sprzedawców; Budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi sprzedawcami, opracowywanie dostosowanych rozwiązań w...
Dodano: 2025-03-26
Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedażowym Aktywne pozyskiwanie nowych sprzedawców Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami Opracowywanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb sprzedawców...
Dodano: 2025-03-21