Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Key Account Manager

Key Account Manager


OPCO Sp. z o.o. świadczy kompleksowe usługi Facility Management, m.in. w obszarze technicznego utrzymania nieruchomości, realizacji inwestycji i remontów, bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz zarządzania i administrowania nieruchomościami.

Od 2019 roku jesteśmy częścią grupy General Property, a od 2023 r. Grupa stała się własnością SPIE Buliding Solutions - #1 w Polsce w obszarze Facility Management

Firma została założona w 2001 r. i prowadzi obsługę techniczną nieruchomości na terenie całego kraju, skupiając się przede wszystkim na prowadzeniu prac przez zespoły mobilne.

Struktura organizacyjna naszej spółki, posiadane zasoby oraz współpracujący z nami na stałe partnerzy biznesowi i podwykonawcy umożliwiają nam świadczenie usług na terenie całej Polski.

Naszym celem jest świadczenie wysokiej jakości usług dla naszych Klientów.

Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie projektów sieciowych oraz innych nieruchomości na terenie całego kraju,
  • Działania mające na celu utrzymanie dobrej współpracy z klientami Zleceniodawcy w zakresie bieżącej obsługi kontraktów i realizacji prac dodatkowych oraz negocjowanie zmian warunków i przedłużania kontraktów,
  • Nadzór nad wykonywaniem rozliczeń prac dla poszczególnych klientów,
  • Współpraca w zakresie organizacji serwisów oraz służb związanych z prowadzonymi projektami,
  • Koordynacja i uczestnictwo w przejęciu nowych kontraktów,
  • Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych,
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami i przewagi konkurencyjnej firmy,
  • Działania sprzedażowe w zakresie prowadzonych przez Spółkę projektów powierzonych do realizacji,
  • Działania sprzedażowe w zakresie zawierania umów z nowymi klientami,
  • Współpraca ze wszystkimi działami w spółce,
  • Nadzór nad wykonywaniem rozliczeń prac dla poszczególnych klientów,
Wymagania:
  • masz minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług utrzymania nieruchomości - warunek konieczny
  • posiadasz doświadczenie i wiedzę w zakresie rynku nieruchomości o rozproszonym modelu biznesowym - tzw. sieciówki
  • posiadasz bardzo dobrą organizację czasu pracy
  • posiadasz umiejętności handlowe
  • masz wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane specjalności: zarządzanie nieruchomościami, sprzedaż i marketing, zarządzanie)
  • masz doświadczenie w pracy pod presją czasu i aktywnie realizujesz postawione cele
  • prawo jazdy kat. B – czynne
  • język angielski na poziomie umożliwiającą swobodną komunikację

 

Oferujemy:
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość zdobycia dodatkowych uprawnień
  • możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa