Key Account Manager
Masz doświadczenie w branży FMCG?
Od ponad 15 lat jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą z sektora e-commerce oraz liderem w swojej kategorii w Polsce. Aktualnie w ramach nowego projektu, chcemy podjąć wyzwanie szerszego wyjścia poza sprzedaż online. Celem jest dotarcie do nowych Klientów sieciowych, Klientów z kanału modern trade oraz do innych dystrybutorów, z jedną z naszych kluczowych marek z branży FMCG. Są to produkty o ogromnym potencjale sprzedażowym, ze względu na dużą rozpoznawalność i ugruntowaną pozycję producenta na rynkach krajów zachodniej Europy.
Kogo szukamy?
Key Account Manager
Miejsce pracy: Komorów
Opis stanowiska
- rozwijanie nowych relacji biznesowych w całej Polsce,
- podejmowanie wyzwań dotarcia do osób decyzyjnych w sieciach sprzedaży, kanale modern trade oraz u innych dystrybutorów,
- samodzielne i całościowe zarządzanie procesem sprzedaży produktu w powyższych kanałach,
- efektywne realizowanie zadań sprzedażowych i dystrybucyjnych,
- współpraca przy planowaniu polityki handlowej firmy oraz ustalaniu właściwego poziomu cen,
- współtworzenie działu sprzedaży bezpośredniej, monitorowanie rynku i konkurencji, proponowanie nowych rozwiązań biznesowych,
- monitorowanie stanów magazynowych u klientów.
Wymagania
- min. 2 lat doświadczenia w obsłudze i negocjacjach z Klientami sieciowymi,
- doświadczenia w zarządzaniu sieciami sprzedaży,
- doświadczenia w pozyskiwaniu nowych Klientów,
- dobrej znajomości rynku detalicznego,
- bardzo dobrych zdolności analitycznych oraz umiejętności budowania długofalowych relacji biznesowych z klientami,
- bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych oraz orientacji na wyniki,
- dyspozycyjności i gotowości do wyjazdów służbowych,
- ważnego prawa jazdy kat B,
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego,
- mile widziane wyższe wykształcenie.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie oparte o stałą pensję i system premiowy, uzależniony od realizacji wyznaczonych celów,
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód osobowy, telefon, tablet),
- pracę przy tworzeniu dystrybucji renomowanego produktu z branży FMCG o dużej rozpoznawalności i ugruntowanej pozycji na rynkach europejskich,
- zaufanie i realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań,
- możliwość aktywnego współtworzenia nowoczesnego, polskiego przedsiębiorstwa,
- szansę rozwoju i zdobywania nowych umiejętności.
Zobacz podobne oferty
Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Key Account Manager
GLOBAL OCEAN LINK POLAND Sp. z o.o.
pomorskie
OCZEKIWANIA WZGLĘDEM KANDYDATA: minimum 3 lata doświadczenia w branży TSL ( export/import sea freight ) znajomość technik sprzedaży (prezentacyjnej, negocjacyjnej itp.), umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych,...
Dodano: wczoraj
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie...
Dodano: 2024-11-25
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22