Key Account Manager
Rekrutujemy dla: Producenta będącego właścicielem rozpoznawalnego brandu z branży FMCG ( non-food )
Key Account Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Twój zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi
- Inicjowanie i prowadzenie aktywności sprzedażowych i marketingowych, zapewnianie właściwej ekspozycji
- Realizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych poprzez negocjacje handlowe, przygotowywanie umów, wprowadzanie nowych pozycji asortymentowych oraz koordynowanie centralnych działań promocyjnych
- Współpraca z pozostałymi pracownikami firmy przy budowaniu pełnej strategii rozwoju sprzedaży do sieci międzynarodowych
- Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu oraz zapewnienie wysokich standardów jakościowych w obsłudze klientów
- Krótkoterminowe i długoterminowe planowanie sprzedaży w podziale na klientów i asortyment
- Kontrolowanie oraz inicjowanie działań składających się na wykorzystanie budżetów poszczególnych klientów.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie, preferowane wykształcenie wyższe,
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość rynku produktów AGD i/lub FMCG
- Doświadczenie we współpracy z klientami kanału nowoczesnego – warunek konieczny
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Wysoka motywacja własna
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz budowania długofalowych relacji
- Prawo jazdy kategorii B. oraz gotowość do odbywania podróży służbowych.
Pracodawca oferuje:
- Praca w stabilnej firmie z tradycjami
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów
- Narzędzia niezbędne do pracy w tym samochód służbowy do użytku prywatnego
- Realny wpływ na rozwój strategii sprzedaży
- Możliwość pracy zdalnej.
Zobacz podobne oferty
ZADANIA: Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej. Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów. Planowanie, rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w sieciach handlowych ( w tym wprowadzanie na rynek nowych...
Dodano: 2025-04-20
Prowadzenie sprzedaży oraz bezpośrednia obsługa kluczowych klientów. Wprowadzanie na rynek nowych produktów i rozwijanie ich sprzedaży. Rozbudowa asortymentu u przypisanych klientów. Inicjowanie i prowadzenie projektów wspierających...
Dodano: 2025-04-19
Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów i budowanie trwałych relacji biznesowych. Osiąganie celów sprzedażowych w obszarze KEP. Negocjowanie warunków, przygotowywanie ofert i nadzór nad umowami. Analiza rynku i konkurencji w celu...
Dodano: 2025-04-11