Key Account Manager
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!
www.bakoma.pl
www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Koprki
ZADANIA:
- Prowadzenie sprzedaży na rynku dystrybucji nowoczesnej.
- Bezpośrednia obsługa wybranej grupy kluczowych klientów.
- Planowanie, rozwój i maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w sieciach handlowych (w tym wprowadzanie na rynek nowych produktów).
- Zwiększanie asortymentu u przypisanych klientów.
- Inicjowanie projektów wspierających sprzedaż.
- Prowadzenie negocjacji warunków handlowych (ceny, zasady współpracy, P&L).
- Nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy.
- Przygotowanie raportów i analiz.
- Współpraca z innymi działami.
- Utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z naszymi klientami.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym w branży FMCG na stanowisku związanym z obsługą kluczowych klientów (minimum 3 lata). Minimum jeden samodzielny cykl negocjacyjny.
- Osiąganie wyznaczonych celów.
- Umiejętność analitycznego myślenia, analizy danych.
- Proaktywna postawa i poszukiwanie nowych rozwiązań oraz zaangażowanie i pasja do powierzonych zadań.
- Zdolności negocjacyjne i handlowe.
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina.
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B1/B2.
- Prawo jazdy kat. B.
OFERUJEMY:
- Pakiet medyczny.
- Dofinansowanie do karty sportowej.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
- Laptop, telefon komórkowy, samochód służbowy.
- Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji.
- Fundusz socjalny.
Zobacz podobne oferty
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A.
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the companys offer Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants Maintaining and developing...
Dodano: dzisiaj
Key Account Manager
SMARTLUNCH S.A.
Tasks: Acquiring new customers and restaurants for SmartLunch, including advising on the best option for the companys offer Managing the whole process from acquisition to signing contracts with companies and restaurants Maintaining and developing...
Dodano: 2025-01-06
Koordynator Kluczowych Klientów
SMARTLUNCH S.A.
Obowiązki: Pozyskiwanie nowych klientów oraz restauracji, doradztwo dotyczące oferty SmartLunch. Zarządzanie procesem sprzedażowym od akwizycji do podpisania umów. Utrzymanie i rozwijanie relacji z klientami firmy. Aktywne działania...
Dodano: 2025-01-01