Key Account Manager – branża rolnicza
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Key Account Manager – branża rolnicza
Miejsce pracy: Namysłów
Nr Ref.: 1652
Oferujemy:
- Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę
- Konkurencyjny poziom wynagrodzenia finansowego (które uwzględnia również system premiowy)
- Rozbudowany pakiet benefitów dodatkowych (m.in. prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dodatkowe środki pieniężne w okresie świątecznym etc.)
- Perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych – liczne kursy i szkolenia
- Wsparcie ze strony dyrektora
Zadania:
- Kierowanie pracą działu sprzedaży i obsługi klienta – w tym organizowanie pracy podległym pracownikom, przydzielanie i rozliczanie zadań oraz motywowanie do osiągania ambitnych celów sprzedażowych
- Systematyczne usprawnienia organizacji pracy przy jednoczesnej implementacji narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy
- Opracowywanie oraz wdrażanie zarówno programów, jak i procedur regulujących sposób w jaki będą prowadzone działania sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta
- Uaktualnianie oferty produktowej oraz informowanie Klientów o nowościach i zmianach
- Nadzór nad terminowością i poprawnością obsługi sprzedaży
Wymagania:
- Doświadczenie w branży rolniczej
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w dziale sprzedaży
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
- Zaznajomienie z pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- Umiejętność obsługi programu Comarch Optima
- Proaktywna, prosprzedażowa postawa oraz elastyczność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Wysoki poziom kultury osobistej
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21
Manager ds. Rozwoju i Sprzedaży w Branży Kosmetycznej
Verona Products Professional Sp. z o.o.
mazowieckie
Twój zakres zadań: Opracowywanie i wdrażanie strategii współpracy z klientami, Pozyskiwanie nowych klientów w nowoczesnych kanałach dystrybucji, Opieka nad kluczowymi klientami, Negocjacje handlowe i umów rocznych, Realizacja celów...
Dodano: 2024-11-21