Key Account Manager Foodservice
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Key Account Manager Foodservice
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: Junior Key Account Manager
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- prowadzenie procesów i projektów związanych z pozyskiwaniem klientów gastronomicznych i sieciowych,
- monitorowanie i kontrola rynku klientów kluczowych,
- kontrola stanów magazynowych,
- przygotowywanie ofert i planów współpracy dla klientów kluczowych,
- kontrola płatności i limitów kredytowych klientów,
- sporządzanie raportów i analiz.
Poszukujemy Osób:
- znających specyfikę rynku gastronomicznego i specyfikę asortymentu oraz procesów logistycznych dostaw
do klientów gastronomicznych, - posiadających doświadczenie we współpracy z klientem gastronomicznym,
- potrafiących pozyskiwać klientów i budować długofalowe relacje,
- posiadających zdolności negocjacyjne, umiejętność analizy danych, planowania biznesowego,
- bardzo dobrze organizujących pracę własną,
- rzetelnych, zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów pracy oraz realizacji określonych celów sprzedażowych,
- posiadających bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
- swobodnie poruszających się w środowisku Windows i pakiecie MS Office (szczególnie MS Excel),
- posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
- posiadających pracowniczą książeczkę zdrowia (Sanepid) lub gotowych do jej szybkiego wyrobienia.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie realizacją projektów sprzedażowych usług innowacyjnych i kontraktów ICT Nadzór nad realizacją projektów oraz kontraktów dla klientów B2B Negocjowanie na etapie dostarczania cen i warunków zakupu usług zewnętrznych...
Dodano: wczoraj
opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych na rynku chińskim, sporządzanie raportów, zestawień i analiz w języku chińskim dla prezesa firmy, ustalanie budżetu oraz planu sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Dodano: 2025-03-09
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: przygotowywanie strategii, kierowanie i nadzorowanie rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji rozwój własnej aktywności sprzedażowej...
Dodano: 2025-03-09