Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Key Account Manager na rynek niemiecki oraz DAACH

Key Account Manager na rynek niemiecki oraz DAACH


BuyPV.eu to importer oraz autoryzowany dystrybutor światowej jakości paneli fotowoltaicznych z listy Tier 1 oraz wieloletni dostawca kompleksowych rozwiązań w dziedzinie OZE. Mamy szerokie portfolio produktów, wieloletnie doświadczenie i fachową wiedzę. W naszych magazynach w Polsce i Europie zapewniamy stałą dostępność i konkurencyjne terminy dostaw dla produktów z naszej oferty.

 

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy w Polsce i na rynkach europejskich poszukujemy osób do pracy w branży produktów fotowoltaicznych i pomp ciepła na stanowisko:

Key Account Manager na rynek niemiecki oraz DAACH
  • miejsce pracy: Warszawa
  • umowa: B2B
  • praca od zaraz
  • rekrutacja hybrydowa: stacjonarna / zdalna
  • tryb wypłaty: miesięczna
  • system wynagrodzeń: stała podstawa + premia
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • pozyskiwanie i rozwijanie bazy klientów biznesowych na terenie Niemiec i DAACH;
  • identyfikowanie możliwości rynku i budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami aktualnymi oraz nowo pozyskanymi;
  • obsługa kluczowych klientów Spółki na wyznaczonym obszarze krajów DAACH;
  • prowadzenie prezentacji oraz negocjacji ofert i kontraktów handlowych;
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących branży, klientów i działań konkurencji;
  • odpowiedzialność za osiągnięcie celów wyznaczonych przez Zarząd i ujętych w planach sprzedażowych Spółki;
  • realizacja celów związanych z budowaniem marki firmy BuyPV na rynkach DAACH;
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • nadzorowanie standardów jakości w zakresie sprzedaży;
  • aktywny udział w ciągłym doskonaleniu procesów sprzedażowych i wdrażanie nowych rozwiązań;
  • aktywna współpraca z zespołami operacyjnymi firmy.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunkowe);
  • znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym (spotkania, obsługa mailowa i telefoniczna klientów z krajów DAACH tylko w jęz. niemieckim);
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • wysoko rozwinięte umiejętności handlowe i negocjacyjne;
  • mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
  • doświadczenie w prowadzeniu spotkań biznesowych oraz obsłudze kluczowych klientów;
  • łatwość w budowaniu długofalowych relacji;
  • umiejętność zarządzania projektami, łatwość w rozwiązywaniu napotkanych trudności;
  • znajomość pakietu MS Office, Excel;
  • dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność;
  • umiejętność zarządzania zespołem.
OFERUJEMY:
  • konkurencyjne wynagrodzenie - 10-20 tys. zł w zależności od doświadczenia)
  • pracę w komfortowo wyposażonym biurze w centrum Warszawy
  • samochód służbowy;
  • narzędzia pracy (laptop, telefon);
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy częściowo w formie zdalnej;
  • stabilne zatrudnienie w zespole wspierających i inspirujących profesjonalistów;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • dla najlepszych - możliwość awansu w ramach struktury firmy

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa