Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Centrum

Kierownik Centrum


- nothing is more important than health
Affidea to międzynarodowa marka, z placówkami w ponad 16 krajach Europy, obecna na rynku europejskim od 1995 r, w Polsce od roku 2000. Jesteśmy siecią nowoczesnych placówek medycznych oferujących szeroki wachlarz usług z zakresu diagnostyki i radioterapii wyznaczającą standardy na polskim i międzynarodowym rynku usług medycznych.
 
Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości zdrowia i życia ludzi. Nieustająco dbamy o to, by nasi Pacjenci mieli zapewnioną opiekę medyczną na najwyższym światowym poziomie, a diagnostyka i proces leczenia odbywały się w komfortowych warunkach, przy użyciu bezpiecznego i nowoczesnego sprzętu, pod okiem profesjonalnej kadry.
 
Sukces zawdzięczamy nie tylko dostępowi do nowoczesnych technologii, ale przede wszystkim ludziom, którzy swoje codzienne zadania realizują z pasją i zaangażowaniem, tworząc tym samym niepowtarzalną kulturę naszej organizacji. Stawiamy na pogłębienie wiedzy i rozwój kompetencji naszych pracowników, bo wierzymy, że wspólnie budujemy wartość naszej firmy.
 
BUDOWANIE RELACJI, WIARA, ZAUFANIE, ROZWÓJ I INNOWACJA to wartości, które stanowią nasze źródło motywacji, są bliskie naszym sercom  i wspierają nas w codziennej pracy oraz relacjach z naszymi Pacjentami, pracownikami i dostawcami.
Kierownik Centrum
Lokalizacja: Zielona Góra
Twoje zadania:
  • zarządzanie zespołem Centrum
  • zapewnienie optymalnej dostępności do świadczonych usług w ramach centrum
  • realizowanie miesięcznych budżetów przez monitorowanie oraz kontrolę kosztów
  • optymalizacja działalności operacyjnej
  • skuteczna realizacja procesu obsługi Klienta (wdrażanie standardów obsługi, nadzór nad procesem obsługi Klienta)
  • odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie infrastruktury medycznej i technicznej placówki
Nasze wymagania:
  • doświadczenie w obsłudze procesów administracyjnych (współpraca z dostawcami zewnętrznymi, weryfikacja faktur od dostawców, nadzór nad infrastrukturą i sprzętem firmy)
  • doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem (mile widziane w branży medycznej)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, medyczne)
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
  • umiejętność przygotowania i analizy raportów
  • orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań
Mile widziane:
  • mile widziana wiedza i doświadczenie w zakresie współpracy i rozliczeń z NFZ
To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się, międzynarodowej firmie medycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • praca w profesjonalnym zespole dbającym o dobrą atmosferę, w oparciu o wykorzystanie nowoczesnej aparatury diagnostycznej i radioterapeutycznej
  • możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania wiedzy poprzez udział w szkoleniach krajowych międzynarodowych
  • perspektywa długofalowej współpracy i możliwości rozwoju
  • atrakcyjne wynagrodzenie

 

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa