Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Departamentu Administracji

Kierownik Departamentu Administracji


PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość /Centrala Oddziału

poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku

Kierownik Departamentu Administracji
Miejsce pracy: Zamość
Nr ref.: PGED_OZ_55_2024
Twój zakres obowiązków:
  • Zapewnienie właściwego administrowania nieruchomościami.
  • Nadzór nad działalnością transportową, mechanizacją prac i sprzętem specjalistycznym na terenie działania Oddziału.
  • Nadzór nad zarządzaniem obszaru utrzymania i rozwoju systemów informatycznych oraz nadzór nad bezpieczeństwem informatycznym w Oddziale.
  • Nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych w Oddziale.
  • Nadzór nad obsługą administracyjną oraz prowadzeniem archiwum Oddziału.
  • Ustalenie i nadzór nad przestrzeganiem standardów w zakresie wyposażenia biurowego.
  • Zabezpieczenie dostaw materiałów i urządzeń.
  • Nadzór nad podporządkowanymi, kierowniczymi stanowiskami pracy w Departamencie.
  • Koordynacja współpracy podległych komórek organizacyjnych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku menadżerskim.
  • Dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Mile widziana znajomość Programu SAP.
  • Mile widziane ukończone szkolenia/studia podyplomowe w zakresie zarządzania.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność zarządzania pracą podległych pracowników w celu realizacji zadań biznesowych nałożonych na jednostkę organizacyjną.
  • Znajomość zagadnień z zakresu działalności Departamentu Administracji.
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
To oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa