Kierownik ds. efektywności sprzedaży D2D
Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Kierownik ds. efektywności sprzedaży D2D
Miejsce pracy: Gdynia
Zadania:
- Inicjowanie i wdrażanie inicjatyw mających na celu poprawę procesów zarządczych i jakościowych funkcjonujących w kanale D2D.
- Nadzór i poprawa efektywności rutyn w kanale D2D na wszystkich poziomach zarządzania.
- Analizowanie raportów sprzedaży i podejmowanie odpowiednich działań na bazie przeprowadzonej analizy.
- Monitorowanie działań konkurencji na rynku – badanie i analiza danych o marketingu i sprzedaży.
- Kontrola i wsparcie zespołu Kierowników w zakresie procesów rekrutacyjnych i onboardingowych.
- Ścisła współpraca ze wszystkimi działami Vectry w celu zwiększenia sprzedaży poprzez udział w projektach i wymianę doświadczeń.
Nasze wymagania
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o podobnym profilu.
- Gotowość do wsparcia sprzedaży także poprzez współpracę z zespołem w terenie.
- Wysoka motywacja ukierunkowana na realizację zadań i osiąganie założonych celów.
- Umiejętność analizy danych pod kątem opłacalności wdrażanych projektów.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów interdyscyplinarnych.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
- Umiejętność prowadzenia szkoleń i prezentacji.
- Prawo jazdy kat. B, w tym gotowość do podróży służbowych.
To oferujemy
- Interesującą pracę w rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz premie za realizację celów.
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
- Niezbędne narzędzia - w tym samochód służbowy do celów służbowych.
- Narzędzia/konkursy pomagające motywować zespół w realizacji wyznaczonych zadań.
Zobacz podobne oferty
Wdrażanie procesów i aktywności wspomagających sprzedaż w oddziałach Prowadzenie treningów sprzedażowych, instruktaży w zakresie wiedzy produktowej i procesu sprzedaży Identyfikacja potrzeb szkoleniowych i monitorowanie skuteczności i...
Dodano: 2024-07-23
Wdrażanie nowych Menadżerów Zespołu Sprzedaży Praca z menadżerami w celu rozwijania ich umiejetnści menadżerskich Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych i rozwojowych w sieci sprzedaży Prowadzenie szkoleń menadżerskich w ramach centralnych...
Dodano: 2024-05-28
Wsparcie realizacji celów sprzedażowych i biznesowych w Sieci Sprzedaży Korporacyjnej Przygotowywanie analiz i zestawień dotyczących wyników oraz planów w zakresie sprzedaży i rentowności Formalna obsługa przetargów realizowanych w trybie...
Dodano: 2024-03-04