Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Największą wartością firmy Bakoma są nasi pracownicy!
www.bakoma.pl
www.bakoma.pl
Bakoma Sp. z o. o. jest polską firmą rodzinną w 100% z kapitałem polskim, istniejącą na rynku od 1989 r. Przez ponad 30 lat udało nam się zyskać zaufanie klientów i wypracować sobie silną pozycję w branży mleczarskiej, nie tylko na rodzimym, ale również światowym rynku. Sukces zawdzięczamy latom nauki, badań i ulepszaniu naszej receptury, a także czerpaniu z naturalnych, polskich zasobów oraz uważności na potrzeby i opinie klientów. Nasze główne brandy to Twist, Bakoma Men, Naturalny Gęsty, Bakuś, 7Zbóż, Bakoma BIO, Satino, Ave Vege.
Aktualnie do Naszego Zespołu z obszaru handlu nowoczesnego poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Miejsce pracy: Koprki
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie sprzedażą w kanale dystrybucji nowoczesnej.
- Bezpośrednia obsługa ważnych klientów firmy.
- Opracowywanie strategii sprzedaży i wprowadzanie nowych produktów do oferty handlowych sieci.
- Zwiększanie dostępnych produktów u stałych klientów.
- Inicjowanie i wdrażanie projektów poprawiających wyniki sprzedaży.
- Prowadzenie negocjacji handlowych.
- Monitorowanie współpracy z klientami.
- Tworzenie analiz i raportów sprzedażowych.
- Współpraca z różnymi działami firmy.
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych.
Co oczekujemy:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w sprzedaży w sektorze FMCG, z umiejętnością samodzielnego prowadzenia negocjacji.
- Skuteczność w realizacji celów sprzedażowych.
- Umiejętności analityczne i analiza danych.
- Proaktywne podejście, zaangażowanie i pasja do pracy.
- Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe.
- Dobra organizacja pracy i samodzielność.
- Znajomość angielskiego na poziomie B1/B2.
- Prawo jazdy kategorii B.
Co oferujemy:
- Opieka medyczna.
- Wsparcie w aktywnościach sportowych.
- Możliwość ubezpieczenia życiowego.
- Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
- Benefity socjalne.
Zobacz podobne oferty
Zarządzanie sprzedażą w sieci agencyjnej Telesales. Komunikacja i egzekucja realizacji priorytetów biznesowych na różnych szczeblach organizacji partnerów zewnętrznych Osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i efektywnościowych...
Dodano: dzisiaj
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 4 – letnim doświadczeniem w sprzedaży do klientów biznesowych? Doskonale radzisz sobie ze sprzedażą doradczą do dużych klientów? Nie dostajesz gęsiej skórki na spotkaniach z...
Dodano: wczoraj
umiejętności interpersonalne, pozwalające na nawiązywanie relacji z kluczowymi klientami, prowadzenie negocjacji biznesowych, nawiązywanie współpracy, rozwiązywanie problemów personalnych itp., odporność na stres związany z wysoką...
Dodano: 2025-04-14