Kierownik ds. obsługi klienta
Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.
Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku kontroluje procesy obsługi klienta w danym oddziale i organizuje pracę
podległego zespołu.
- prowadzenie spraw z klientami celem zapewnienia ciągłości procesu obsługi w oddziale,
- planowanie i organizowanie pracy biura i kierowanie pracą zespołu,
- kontrola nad procesem odbiorów lokali oraz obsługi usterek zgodnie z przepisami prawa i standardami,
- organizacja procesu powstawania i funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych,
- organizowanie i koordynowanie pracy usługodawców,
- koordynowanie procesów związanych z obsługą posprzedażowa i serwisową,
- koordynowanie sprzedaży notarialnej,
- realizacja budżetu w zarządzanym obszarze oraz raportowanie wyników,
- kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań zgodnie z kompetencjami pracowników.
- wykształcenia wyższego na kierunkach zarządzanie, administracja, nieruchomości, zarządzanie zasobami ludzkimi lub wykształcenie inżynierskie,
- 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku lub związanym z zarządzaniem nieruchomościami,
- praktycznej znajomości podstawowych aktów prawnych z zakresu prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
- zarządzanie efektywnością pracy własnej i zespołu,
- umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności,
- wysokiej kultury pracy, pozytywnego nastawienie do trudnych zadań.
- pracę w firmie o uznanej renomie,
- możliwość zdobycia doświadczenia,
- pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
- umowę o pracę,
- opiekę medyczną na wysokim poziomie oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart Multisport).