Kierownik sprzedaży
>
Oferty pracy
>
Kierownik ds. Szkoleń / Jakości Sprzedaży i Obsługi Pacjenta w Stomatologii
Kierownik ds. Szkoleń / Jakości Sprzedaży i Obsługi Pacjenta w Stomatologii
Kierownik ds. Szkoleń / Jakości Sprzedaży i Obsługi Pacjenta w Stomatologii
Lokalizacja: Warszawa, ul. Postępu 21C
Praca w Centrali Grupy LUX MED przy ulicy Postępu 21C w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- analiza potrzeb szkoleniowych Pracowników Działu Obsługi Pacjenta, Call Center, lekarzy i personelu medycznego w obszarze stomatologii,
- przygotowywanie szkoleń, warsztatów, programów szkoleniowych i coachingów zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami,
- projektowanie i realizacja skutecznych szkoleń, warsztatów i programów rozwojowych dedykowanych lekarzom, w obszarze rozwoju i doskonalenia technik sprzedażowych oraz obsługi Pacjenta,
- zarządzanie podległym zespołem Trenerów.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia szkoleń (sprzedaż, obsługa klienta),
- mile widziana znajomość specyfiki pracy w Call Center,
- dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu stomatologii,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel, PowerPoint),
- umiejętność przekazywania wiedzy, udzielania informacji zwrotnej oraz doboru właściwych narzędzi szkoleniowych,
- umiejętność identyfikacji potrzeb szkoleniowych oraz planowania i organizacji szkoleń,
- kreatywność, rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- zdolności analityczne – wnioskowanie i trafne proponowanie rozwiązań,
- samodzielność, inicjatywa w działaniu, pozytywna energia,
- umiejętność pracy w dynamicznie rozwijającej się linii biznesowej,
- gotowość do częstych podróży służbowych na terenie całego kraju.
Poczuj komfort pracy z nami
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Zobacz podobne oferty
Twoje zadania: poszukiwanie potencjalnych klientów zagranicznych, przyjmowanie zgłoszeń przychodzących, negocjowanie, uczestnictwo w targach branżowych; zawieranie umów, prowadzenie klienta podczas całego transportu; rozwój i utrzymanie...
Dodano: dzisiaj
Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy. Oczekiwania wobec kandydata: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży;...
Dodano: dzisiaj
Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy. Oczekiwania wobec kandydata: doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży;...
Dodano: dzisiaj