Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Kierownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy innowacyjną firmą z branży handlu hurtowego, należącą do Grupy METRO. Działając wspólnie w globalnej sieci MAKRO/METRO Cash&Carry, zapewniamy najwyższej jakości towary oraz kompleksowe rozwiązania biznesowe 21 milionom naszych klientów w 25 krajach na całym świecie. Jeśli podobnie jak my, masz naturę przedsiębiorcy, jesteś otwarty na nowe wyzwania i lubisz się uczyć, dołącz do naszego Zespołu.
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, procedurami i instrukcjami
- Odpowiedzialność i realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników operacyjnych
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników oraz motywowanie i dbałość o ich rozwój
- Współpraca z innymi działami w organizacji
- Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej klientowi
- Reprezentowanie Makro przed organami kontrolnymi, Klientami, urzędami i instytucjami państwowymi
- Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu rejestracji sprzedaży oraz obowiązującej dokumentacji
- Nadzór nad obsługą Klientów z Unii Europejskiej
- Nadzór nad procesem rejestracji Klientów, w tym rejestracji koncesji alkoholowych w bazie Klientów
- Nadzór nad procesem obsługi kredytów ratalnych
- Wdrażanie i rozwijanie nowych rozwiązań/projektów
- Nadzór na prawidłowym przebiegiem procesu reklamacji Klientów
- Nadzór nad gospodarką opakowaniami zgodnie obowiązującymi procedurami
- Znajomość nowoczesnych rozwiązań z zakresu obsługi Klientów mających na celu poprawę jakości i efektywności pracy działu
- Przestrzeganie przepisów BHP i P. POŻ
- Wykonywanie innych poleceń Przełożonego związanych z pracą
Nasze oczekiwania:
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem - min. 2 lata
- Dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w pracy w Dziale Kas i/lub Obsługi Klienta
- Doświadczenie w pracy w firmie handlowej
- Znajomość przepisów dotyczących reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy)
- Dokładność i rzetelność
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu
Mamy Ci do zaoferowania
- Przyjazną atmosferę pracy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie zawsze na czas
- System premiowy
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
- Zniżki na zakupy w MAKRO
- Dofinansowanie do posiłków
- Okazjonalne bony towarowe
- Karty sportowo-rekreacyjne (MultiSport Plus)
- Bezpłatny parking pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Nagrody za polecenia pracowników
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Zobacz podobne oferty
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalna i kompleksowa obsługa naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów;...
Dodano: 2024-11-14
nadzór i koordynowanie pracy działu kas, sporządzanie raportów kasjerskich Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Język: niemiecki, w mowie - A1 -...
Dodano: 2024-11-11
Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów w kasach i w punkcie informacyjnym; zapewnienie zgodnego ze standardami funkcjonowania kas; bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i...
Dodano: 2024-09-19