Kierownik działu mięso i wędliny
Kierownik działu mięso i wędliny
Miejsce pracy: Poznań
Chata Polska to firma rodzinna, z polskim kapitałem, działająca z powodzeniem od 1997 roku. W chwili obecnej mamy 27 sklepów własnych, które systematycznie unowocześniamy. Pracując w naszym sklepie masz wpływ na wyniki i tworzenie standardów pracy. Od lat ważne są dla nas relacje i praca w zespole.
Aplikuj, a zaoferujemy Ci:
- Stabilność zatrudnienia - umowę o pracę,
- Wynagrodzenie stałe i bogaty system premiowy,
- Wynagrodzenie zawsze na czas,
- Wdrożenie pod opieką Mentora oraz niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość podejmowania decyzji i samodzielność,
- Realną szansę rozwoju,
- Udział w remodelingu sklepu,
- Bony na święta,
- Kartę Medicover Sport dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Rabatową kartę zakupową do sklepów własnych Chaty Polskiej,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie.
Twoje zadania to:
- Organizacja pracy pracowników na dziale mięsa i wędlin,
- Osiąganie wyników na dziale (obrót, audyt, poziom strat),
- Dbałość o dostępność towaru (zamówienia, ekspozycja, sprzedaż, jakość towaru, zapas),
- Dbałość o zaangażowanie zespołu (standard obsługi klienta, motywowanie pracowników),
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w zarządzaniu działem mięso i wędliny,
- Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem i działem, podejmowania decyzji, delegowania zadań oraz motywowania pracowników do osiągania celów,
- Silne umiejętności komunikacyjne w odniesieniu do pracowników i klientów,
- Dyspozycyjność i elastyczność,
- Odporność na stres, dbałość o jakość, kreatywność i innowacyjność, zdolność rozwiązywania problemów,
- Aktualnych uprawnień do celów sanitarno-epidemiologicznych
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: wczoraj
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-03