Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Działu Obsługi Klienta

Kierownik Działu Obsługi Klienta


Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

Aktualnie do jednego z naszych Zakładów poszukujemy osoby na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szamotuły
Zadania
  • Koordynowanie działań związanych z obsługą klientów, ze szczególnym nastawieniem na jakość i terminowość świadczonych usług (obsługa zamówień, realizacja pomiarów, reklamacje, obrona wypowiedzeń, negocjacje, itp.),
  • Budowanie relacji z kluczowymi klientami, bezpośredni udział w spotkaniach,
  • Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów,
  • Koordynowanie procesu wdrażania nowych klientów,
  • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem pracowników (Specjaliści ds. Obsługi Klienta, Regionalni Opiekunowie Klienta, Serwisanci),
  • Motywowanie i podnoszenie kompetencji pracowników,
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Zintegrowanego Systemu Zarządzania w zarządzanym obszarze,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
  • Przygotowywanie raportów i podejmowanie działań korygujących,
  • Udział w projektach lokalnych i grupowych.
Oczekujemy
  • Minimum 2 letnie doświadczenie  w pracy w środowisku łączącym działalność operacyjną z obsługą i opieką nad Klientem,
  • Preferowane wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie w kierowaniu zespołem,
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu czynności administracyjno-biurowych oddziału,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne (związane z obsługą klienta B2B),
  • Samodzielność, umiejętność znajdowania rozwiązań,
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i pracy zespołu,
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników,
  • Wyzwania, umożliwiające rozwój własnych kompetencji.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa