Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży Spółki na rynku krajowym i zagranicznym
- Zarządzanie sprzedażą w powierzonym regionie w kanałach dystrybucji: DIY i TT
- Optymalizacja procesów sprzedażowych
- Analiza kosztów i kalkulacje marżowe
- Kształtowanie polityki cenowej firmy
- Analiza produktów, analiza środowiska konkurencyjnego
- Identyfikacja nowych obszarów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym.
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysokie umiejętności analityczne, dobra znajomość Excela,
- Umiejętność wykorzystywania danych do podejmowania decyzji biznesowych
- Biegła znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Znajomość branży budowlanej lub wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie odpowiadające aktualnym wymaganiom rynkowym
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Benefity pozapłacowe
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06