Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź
Zakres obowiązków:
- Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży Spółki na rynku krajowym i zagranicznym
- Zarządzanie sprzedażą w powierzonym regionie w kanałach dystrybucji: DIY i TT
- Optymalizacja procesów sprzedażowych
- Analiza kosztów i kalkulacje marżowe
- Kształtowanie polityki cenowej firmy
- Analiza produktów, analiza środowiska konkurencyjnego
- Identyfikacja nowych obszarów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym.
Wymagania:
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i negocjacyjne
- Wysokie umiejętności analityczne, dobra znajomość Excela,
- Umiejętność wykorzystywania danych do podejmowania decyzji biznesowych
- Biegła znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Znajomość branży budowlanej lub wyposażenia wnętrz będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie odpowiadające aktualnym wymaganiom rynkowym
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
- Benefity pozapłacowe
Zobacz podobne oferty
Praca w Szpitalu LUX MED, znajdującym się przy ul. Puławska 455, w Warszawie. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce; atrakcyjne wynagrodzenie; zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;...
Dodano: dzisiaj
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z...
Dodano: wczoraj
Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników Współudział w rekrutacji...
Dodano: 2025-04-20