Kierownik Działu Obsługi Klienta
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecinek
Zadania:
- Zarządzanie zespołem: Zapewnienie efektywnej pracy i motywacji zespołu, monitorowanie wyznaczonych celów, prowadzenie szkoleń i ocen, rozwijanie procedur obsługi klienta oraz obsługa systemów typu CRM.
- Obsługa klienta: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi, rozwiązywanie ich problemów, informowanie o produktach, zarządzanie reklamacjami i budowanie trwałych relacji.
- Analiza i raportowanie: Monitorowanie kluczowych wskaźników, identyfikacja obszarów do poprawy i wdrażanie inicjatyw mających na celu optymalizację obsługi.
- Współpraca interdyscyplinarna: Udział w projektach z działami sprzedaży, marketingu i wsparcia technicznego, a także reprezentowanie firmy na zewnętrznych eventach.
Oczekujemy:
- Wykształcenia minimum średniego.
- Co najmniej rocznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem, najlepiej w branży IT.
- Biegłości w obsłudze MS Office i CRM.
- Silnych umiejętności przywódczych i organizacyjnych.
- Zmysłu analitycznego i samodzielności w organizacji pracy.
- Znajomości technik sprzedaży i umiejętności ich zastosowania.
- Mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego oraz prawo jazdy kat. B.
Pracodawca oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie plus system prowizyjny.
- Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie dodatkowe, karta sportowa, bonusy świąteczne, fundusz socjalny).
- Nowoczesne biuro i środowisko pracy.
- Duże możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
Zobacz podobne oferty
Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą...
Dodano: 2024-11-21
1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta. 2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i...
Dodano: 2024-11-18
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej,...
Dodano: 2024-11-06