Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna
Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
Kierownik Działu Obsługi Klienta - branża logistyczna
Miejsce pracy: Racibórz
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem obsługi klienta
- Monitorowanie i analiza wskaźników efektywności zespołu, wdrażanie strategii na rzecz ich optymalizacji
- Kontakt z kluczowymi klientami oraz dbałość o budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji biznesowych
- Przygotowywanie raportów i analiz dla zarządu.
- Optymalizacja procesów obsługi klienta w celu zapewnienia najwyższej jakości
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy z klientem biznesowym
- Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w branży logistycznej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Znajomość systemów magazynowych oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Zdolność do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawę oraz premię miesięczną uzależnioną od wyników i zaangażowania)
- Rozwój zawodowy i możliwość awansu
- Pakiet benefitów pracowniczych: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty sportowej Multisport, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie, wczasy pod gruszą, bony świąteczne i inne.
Zobacz podobne oferty
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: nadzór nad prawidłową obsługą Pacjenta zgodnie z przyjętymi standardami; szkolenia, coaching i ocena pracy pracowników; koordynowanie planu wizyt pacjentów;...
Dodano: 2025-01-07
Zakres obowiązków: realizacja zadań z zakresu informacji pasażerskiej, analizowanie przyczyn błędów w informacji pasażerskiej, przygotowywanie wkładów do odpowiedzi na skargi dotyczące informacji pasażerskiej, opracowywanie propozycji...
Dodano: 2024-12-23
Zakres obowiązków: Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, zapewnianie profesjonalnej obsługi i bieżącej komunikacji, Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu bieżących problemów klientów oraz nadzór nad standardami...
Dodano: 2024-12-19