Kierownik Działu Obsługi Pacjenta Szpitala
Kierownik Działu Obsługi Pacjenta Szpitala
Lokalizacja: Warszawa, ul. Seweryna Goszczyńskiego 1, Szpital św. Elżbiety
Praca w Szpitalu LUX MED św. Elżbiety przy ul. Seweryna Goszczyńskiego 1 w Warszawie.
Twoją rolą będzie:
- nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi,
- dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych,
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów,
- dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju,
- zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność),
- zarządzanie procesem reklamacji.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
- minimum 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta - mile widziane doświadczenie w branży medycznej,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu,
- skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
My zadbamy o:
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!