Kierownik Działu Sprzedaży
Home Credit Group sp. z o. o. jest spółką specjalizująca się w kompleksowej obsłudze procesów sprzedażowych w Grupie Murapol, która od 20 lat realizuje projekty w obszarze budownictwa wielorodzinnego w kilkunastu miastach Polski oraz zagranicą. W skład Grupy Murapol wchodzi kilkadziesiąt spółek, które operują w trzech segmentach rynku: deweloperskim, wykonawczym oraz inwestycyjnym.
Kierownik Działu Sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie i organizowanie pracy w podległym oddziale
- ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla inwestycji w podległym regionie
- współudział w opracowywaniu strategii sprzedaży w podległym regionie
- koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Centralą a oddziałami
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu deweloperskiego
- monitorowanie działań konkurencji i wyników we własnym regionie
- bieżąca analiza i realizacji bieżących celów sprzedaży
Nasze wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w aktywnej sprzedaży nieruchomości
- umiejętność i doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży
- dyspozycyjność, doskonałe umiejętności organizacji pracy i radzenie sobie ze stresem na konkurencyjnym rynku
To oferujemy:
- szkolenia specjalistyczne
- jasne ścieżki kariery i rozwoju zawodowego
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- firmowa drużyna sportowa
- program emerytalny
- kawa / herbata
- napoje
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Zobacz podobne oferty
Opis stanowiska: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad pracą zespołu pracowników działu obsługi klienta, zapewniając ich odpowiednią motywację i szkolenie. Ustalanie celów i zadań dla zespołu oraz monitorowanie ich realizacji....
Dodano: wczoraj
Kluczowe zadania: Zarządzanie działem sprzedaży (planowanie, organizacja, motywacja, mentoring, kontrola). Realizacja planu sprzedaży dla wszystkich kanałów sprzedaży. Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami. Organizacja pracy w...
Dodano: 2024-11-04
Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołem: Nadzór nad działem obsługi klienta, motywowanie i szkolenie pracowników. Definiowanie celów zespołu i sprawdzanie ich realizacji. Oceny pracowników i feedback. Tworzenie procedur obsługi klienta i...
Dodano: 2024-11-03