Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)


 

Kierownik / Kierowniczka ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)
Miejsce pracy: Szczecin
Twój zakres obowiązków
  • Współtworzenie strategii sprzedaży, pozyskania, utrzymania i rozwoju klientów biznesowych z segmentu MLE
  • Realizacja określonych celów sprzedażowych do nowych i obecnych klientów
  • Poszukiwanie możliwości i źródeł dotarcia oraz pozyskania nowych klientów
  • Efektywne budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Diagnozowanie potrzeb klientów i rekomendowanie odpowiednich rozwiązań
  • Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy
  • Analiza konkurencji oraz bieżących trendów na rynku telekomunikacyjnym
Nasze wymagania
  • Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w zarządzaniu sprzedażą do klientów z segmentu MLE
  • Posiadasz doświadczenie w skutecznym budowaniu i utrzymaniu bazy klientów
  • Znasz branżę telekomunikacyjną i usługi ICT
  • Wykazujesz umiejętności interpersonalne pozwalające na swobodną i efektywną komunikację
  • Cechuje Cię innowacyjność, proaktywne podejście i umiejętność szybkiej analizy
  • Dobrze znasz pakiet MS Office
To oferujemy
  • Umowa o pracę
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Zobacz jak wygląda praca w Play:
  • Umowa o pracę
  • Realny wpływna wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
  • Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
  • Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
  • Konkursy sprzedażowe
  • Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa