Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji.
- Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych projektów w całym kanale dystrybucyjnym
- Wdrażanie nowych inicjatyw w oparciu o analizę danych rynkowych, zachodzących zmian oraz trendów na rynku aptecznym
- Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów promocyjnych oraz prowadzenie szkoleń dla zespołów sprzedażowych
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowany profil: ekonomia/marketing, nauki ścisłe
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w marketingu lub marketingu handlowym w branży farmaceutycznej
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność zarządzania
- Wysoce rozwinięte umiejętności analizy i syntezy danych
- Komunikatywność
- Kreatywność
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
Zobacz podobne oferty
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy kontakt i współpraca z działem marketingu tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie dobra...
Dodano: 2024-11-27
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej : tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych. Zarządzanie zespołem : koordynacja pracy...
Dodano: 2024-10-24
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu) Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja...
Dodano: 2024-10-10