Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży

Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży


Kierownik / Kierowniczka Regionu Sprzedaży
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
  • samochód służbowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Rozwijanie i maksymalizacja sprzedaży produktów Lotte Wedel w podległym regionie
  • Utrzymanie ciągłości dystrybucji produktów Lotte Wedel u podległych Autoryzowanych Dystrybutorów oraz klientów detalicznych w zarządzanej sekcji
  • Proponowanie i wdrażanie regionalnych aktywności marketingowych dla zwiększenia wolumenu, dystrybucji i innych czynników wzrostu sprzedaży
  • Zarządzanie grupą podległych Przedstawicieli Handlowych – wspieranie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
  • Audytowanie powierzonego terenu i podległych pracowników zgodnie z ustalonymi standardami
  • Zarządzanie budżetami sprzedażowymi (AD, BWS, BPW), powierzonymi materiałami POS i środkami trwałymi
  • Bieżące monitorowanie rozliczenia powierzonego mienia w ramach podległego zespołu
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • 3 letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
  • Roczny staż pracy na stanowisku PH
  • 2 lata  doświadczenia w zarządzaniu grupą przedstawicieli handlowych
  • Znajomość komputera (pakiet Office)
  • Dobra znajomość technik sprzedaży oraz umiejętność  negocjacji
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne
  • Determinacja w dążeniu do celu, poszukiwaniu rozwiązań
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa