Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału

Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału


Kierownik / Kierowniczka Rozwoju Kanału
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
  • samochód służbowy.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Realizacja sprzedaży w zarządzanym kanale dla dedykowanego portfela kluczowych klientów
  • Zdobycie najlepszej ekspozycji u najlepszych klientów, przy założonym poziomie rentowności
  • Opracowanie strategii dla zarządzanego kanału sprzedaży 
  • Wdrożenie warunków handlowych w ramach współpracy klientami kluczowymi, zgodnie z zatwierdzoną polityką handlową spółki
  • Realizacja planów sprzedaży w dziale kluczowych klientów
  • Realizacja wynegocjowanych budżetów promocyjnych z kluczowymi klientami w zakresie grupy / kanału
  • Analiza i raportowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
  • Monitorowanie działalności konkurencji bezpośrednich partnerów handlowych
  • Odpowiedzialność za całość P&L zarządzanej grupy klientów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie politykami 
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem (stanowiska: KAM, JKAM, KAS), w tym wyznaczanie priorytetów, wsparcie w prowadzeniu biznesu, prowadzenie działań rozwojowych w oparciu o feedback i rozwój kompetencji.
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 6 lat doświadczenia w sprzedaży w branży FMCG
  • Min. 4 lata doświadczenia w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Umiejętność cross-funkcyjnego prowadzenia projektów (trade marketing, category management, marketing)
  • Zdolność całościowej analizy biznesu i roli zarządzonego kanału w przełożeniu na rekomendacje
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym komunikację i korespondencję mailową
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysokie umiejętności prezentacji i wystąpień przed dużą grupą odbiorców
  • Łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji
  • Wysokie umiejętności negocjacyjne
  • Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
  • Umiejętności zarządzania, motywowania i planowania pracy podległego zespołu
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa