Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży w Pionie Handlowym Materiałów Budowlanych

Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży w Pionie Handlowym Materiałów Budowlanych


Kierownik / Kierowniczka Sprzedaży w Pionie Handlowym Materiałów Budowlanych
 
Obszar działania: rynek: południowo-wschodnia część woj. wielkopolskiego, południowa część woj. łódzkiego
Forma współpracy: Umowa o pracę
 
Wymagania na stanowisku
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż cementu workowanego i chemii budowlanej na rynku tradycyjnym;
  • Opracowywanie i prezentacja oferty, doradztwo sprzedażowe i techniczne dla klientów, negocjacje oraz finalizowanie umów sprzedaży, nadzór nad realizacją umów;
  • Nawiązywanie i zarządzanie relacjami w celu utrzymania długofalowej współpracy z aktualnymi Klientami oraz rozwój nowego portfolio Klientów;
  • Monitorowanie i analiza rynku (aktualnych i planowanych projektów budowlanych, potencjalnych klientów, poczynań konkurencji) oraz inicjowanie na tej podstawie działań mających na celu utrzymanie i rozwój wartościowych klientów oraz dostosowanie oferty firmy do sytuacji rynkowej;
  • Minimalizacja poziomu należności od pozyskanych i obsługiwanych klientów;
  • Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych.
Wymagania formalne
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w sprzedaży produktów / usług budowlanych) – min 1 rok;
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B (preferowana znajomość zasad współpracy z siecią hurtowni budowlanych i firmami wykonawczymi);
  • Praktyczna znajomość produktów budowlanych i możliwości ich wykorzystania na kolejnych etapach projektów budowlanych, głównie cementu i chemii budowlanej;
  • Znajomość rynku inwestycji budowlanych w Polsce;
  • Wykształcenie wyższe techniczne będzie dodatkowym atutem;
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu;
  • Praktyczna znajomość MS Office;
  • Czynne prawo jazdy kat. B;
  • Dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju.
Oczekiwania interpersonalne
  • Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
  • Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej, inicjatywa i aktywność w działaniu;
  • Wysoki poziom elastyczności - umiejętność dostosowania się do potrzeb Klienta i szukania rozwiązań spełniających jego oczekiwania;
  • Otwartość, bezkonfliktowość.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
  • Samochód służbowy (w tym do użytku prywatnego);
  • Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych;
  • Udział w szkoleniach doskonalących kompetencje sprzedażowe;
  • Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
    • prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
    • ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
    • dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
    • dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
    • jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
    • dofinansowanie do okularów,
    • programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
    • atrakcyjny system nagród- nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
    • w trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa