Kierownik Kluczowych Klientów
Kierownik Kluczowych Klientów
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
którą zagwarantują:
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
- elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
To będą Twoje zadania:
- Długoterminowe i strategiczne planowanie sprzedaży
- Realizacja planów sprzedaży oraz zakładanego poziomu marży w obsługiwanej grupie klientów
- Prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami
- Zwiększanie udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK
- Realizacja budżetów promocyjnych i rozliczanie inwestycji klienckich
- Monitorowanie działalności konkurencji
- Organizacja i nadzór przebiegu promocji
- Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
- Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne
- Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
- Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Praktyczne umiejętności negocjacyjne
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie strategii rozwoju biznesu i współpracy dla przydzielonych klientów oraz jej realizacji, pozyskiwanie nowych klientów w Kanale Nowoczesnym, współpraca z kluczowymi klientami firmy, negocjowanie...
Dodano: 2024-11-25
Twoje zadania: Pozyskiwanie i rozwój nowych klientów w obszarach biznesowych (B2B) oraz utrzymanie relacji z obecnymi Samodzielne, profesjonalne nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów na poziomie operacyjnym Udział w opracowywaniu, kontroli i...
Dodano: 2024-11-22
Wykorzystanie Excela, narzędzi AI i innych aplikacji Microsoft do efektywnego zarządzania, analizowania i prezentowania danych oraz optymalizacji procesów projektowych. Zapewnianie stałego wsparcia dla szefa działu biznesowego...
Dodano: 2024-11-21