Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Kluczowych Klientów

Kierownik Kluczowych Klientów


Kierownik Kluczowych Klientów
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • krótszy czas pracy w piątki (pon.-czw.pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
  • budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • wolontariat pracowniczy,
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Długoterminowe i strategiczne planowanie sprzedaży
  • Realizacja planów sprzedaży oraz zakładanego poziomu marży w obsługiwanej grupie klientów
  • Prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami
  • Zwiększanie udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK
  • Realizacja budżetów promocyjnych i rozliczanie inwestycji klienckich
  • Monitorowanie działalności konkurencji 
  • Organizacja i nadzór przebiegu promocji 
  • Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego  
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne 
  • Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Praktyczne umiejętności negocjacyjne
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa