Kierownik Misji Humanitarnej
Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.
Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.
W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.
Wierzymy, że #dobrajestwięcej
Osoba zatrudniona na stanowisku Zarządca Misji Humanitarnej będzie odpowiedzialna za zarządzanie biurem Caritas Polska w Jemenie oraz za opracowywanie i monitorowanie programów i projektów pomocy humanitarnej.
Do obowiązków tej osoby będzie należało ścisłe współdziałanie z konsulatem ds. bezpieczeństwa oraz z lokalnym oficerem ds. bezpieczeństwa, współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami w zakresie prowadzonych działań projektowych, koordynacja podległego zespołu pracowników w Jemenie oraz przygotowywanie analiz, materiałów i informacji w zakresie projektów zagranicznych Caritas Polska w Jemenie.
Wymagania:
- gotowość do pracy w placówce Caritas Polska w Jemenie (3/4 czasu w ciągu roku w Jemenie) – warunek konieczny;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1) – warunek konieczny;
- minimum 3 lata doświadczenia w koordynowaniu działań dotyczących pomocy humanitarnych (organizacje pozarządowe);
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem w środowisku międzykulturowym;
- umiejętności zarządzania projektami;
- doświadczenie w reprezentowaniu organizacji przed władzami lokalnymi; umiejętność efektywnej pracy w trudnych warunkach (konflikt zbrojny w Jemenie);
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność w działaniu; umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.
Oferujemy: