Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik Misji Humanitarnej

Kierownik Misji Humanitarnej


Caritas Polska to największa, organizacja społeczno-charytatywna w Polsce.

Nasza siedziba główna mieści się w sercu Warszawy i gromadzi dziś ponad 130 pracowników. Zostając jednym z nich, poznasz kulisy pracy w sektorze pomocy humanitarnej, rozwojowej i rzeczniczej.
Niesienie pomocy dodaje nam skrzydeł i motywuje nas do dynamicznej profesjonalizacji wszystkich obszarów działań. Naszą organizację tworzą zarówno młode talenty, jak i doświadczeni specjaliści. Caritas to perspektywa pracy z misją, której efekty odbijają się przede wszystkim w radosnych oczach drugiego człowieka.
Działamy na pięciu kontynentach świata, w miejscach, gdzie toczą się konflikty i panuje głód, m.in. w Jemenie, Strefie Gazy, Syrii, Libanie, Ukrainie, Rwandzie, Kongo, Nepalu, Afganistanie, Wenezueli, Kolumbii, łącznie w 45 krajach świata.

W Polsce wspieramy dzieci, seniorów, migrantów i uchodźców oraz osoby wykluczone. Realizujemy kampanie społeczne, w ramach Caritas Laudato Si wprowadzamy nową jakość i język mówienia o ekologii integralnej. Współpracujemy z 45 Caritas diecezjalnymi, angażując dziesiątki tysięcy pracowników i wolontariuszy. Za granicą działamy w ramach sieci regionalnego zrzeszenia w Caritas Europa i światowej konfederacji Caritas Internationalis. W jej skład wchodzi 170 organizacji członkowskich operujących w ponad 200 krajach świata.

Wierzymy, że #dobrajestwięcej

Kierownik Misji Humanitarnej
Miejsce pracy: Jemen
Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na stanowisku Zarządca Misji Humanitarnej będzie odpowiedzialna za zarządzanie biurem Caritas Polska w Jemenie oraz za opracowywanie i monitorowanie programów i projektów pomocy humanitarnej.

Do obowiązków tej osoby będzie należało ścisłe współdziałanie z konsulatem ds. bezpieczeństwa oraz z lokalnym oficerem ds. bezpieczeństwa, współpraca z organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami w zakresie prowadzonych działań projektowych, koordynacja podległego zespołu pracowników w Jemenie oraz przygotowywanie analiz, materiałów i informacji w zakresie projektów zagranicznych Caritas Polska w Jemenie.

Wymagania:
  • gotowość do pracy w placówce Caritas Polska w Jemenie (3/4 czasu w ciągu roku w Jemenie) – warunek konieczny;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (C1) – warunek konieczny;
  • minimum 3 lata doświadczenia w koordynowaniu działań dotyczących pomocy humanitarnych (organizacje pozarządowe);
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w środowisku międzykulturowym;
  • umiejętności zarządzania projektami;
  • doświadczenie w reprezentowaniu organizacji przed władzami lokalnymi; umiejętność efektywnej pracy w trudnych warunkach (konflikt zbrojny w Jemenie);
  • wysokie umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność w działaniu; umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia.
Dodatkowo mile widziana jest znajomość języka arabskiego oraz doświadczenie w regionie objętym konfliktem lub po zakończeniu konfliktu.

Oferujemy:

Oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, transport i zakwaterowanie w Jemenie, a także pracę w jednej z największych organizacji charytatywnych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość rozwoju zawodowego, tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze. Oprócz tego oferujemy dodatkowe dni płatnego urlopu oraz pakiet prywatnej opieki medycznej.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa