Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 116190

Warunki pracy

·         Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


·         Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


·         Praca wykonywana w pozycji siedzącej,  wymuszonej


·         stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin  dziennie


·         oświetlenie dzienne i sztuczne


·         stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.

Zakres zadań

  • Kieruje pracą oddziału i sprawuje nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zadań
  • Zapewnia obsługę eksploatacyjną w budynku Urzędu oraz innych nieruchomości Urzędu zajmowanych na podstawie umowy najmu, dzierżawy lub użyczenia
  • Planuje, koordynuje i kontroluje realizację inwestycji, remontów, napraw i usług niezbędnych do prawidłowego utrzymania urzędu i nieruchomości w tym planuje wydatki i wyłania podmioty wykonująceh prace budowlane i remontowe zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych ZUW
  • Zleca bieżące naprawy sprzętu i mienia
  • Nadzoruje działanie wszelkich instalacji technicznych w budynku urzędu (c.o., wod-kan., elektrycznej, gazowej, przeciwpożarowej i odgromowej).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomością
  • znajomość przepisów dotyczących: gospodarowania nieruchomościami, przepisów z zakresu ochrony p.poż oraz BHP, prowadzenia inwestycji, w tym prawa budowlanego, ustawy o finansach publicznych, przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • kompetencje kierownicze oraz znajomość tematyki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • uprawnienia elektroenergetyczne E lub D
  • znajomość ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów z zakresu prawa pracy
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa