Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 121882

Warunki pracy


  • Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,

  • Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,

  • Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji).

Zakres zadań

  • Koordynuje, nadzoruje i organizuje stanowiska pracy Oddziału w zakresie powierzonym przez Dyrektora Wydziału w celu prawidłowej realizacji zadań. Zapewnia ciągłość wykonywanych zadań poprzez planowanie pracy podległych pracowników. Kieruje pracownikami i ekspertami wykonującymi zadania wymagające znacznej wiedzy i doświadczenia. Dokonuje ocen okresowych pracowników.
  • Sprawuje nadzór nad prawidłowym procesem planowania (dot. przeprowadzenia kontroli) i terminową realizacją zadań.
  • Ustala zakres i formy współpracy wojewody z podmiotami niepublicznymi w celu zapewnienia sprzyjających warunków dla rozwoju III sektora i wsparcia pomocy instytucjonalnej oraz przeprowadza kontrole w podmiotach niepublicznych, w tym kontrole powierzone przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego. Nadzoruje prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem zadań z zakresu pomocy społecznej w drodze umowy organizacjom pozarządowym, osobom prawnych i jednostkom organizacyjnym działającym na podstawie przepisów ustawy o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w RP, stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz gwarancji wolności sumienia i wyznania.
  • Ustala sposób wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego, w celu uszczegółowienia ustawowych zadań, dla których minister właściwy do spraw zabezpieczenia społecznego nie wydał szczegółowych regulacji prawnych.
  • Opracowuje założenia do procesów kontroli.
  • Ustala sposób wykonywania zadań związanych z realizacją resortowych i rządowych programów wynikających z ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
  • Współpracuje z Dyrektorem Wydziału w celu ujednolicenia obowiązujących w oddziale metodyk pracy podległych zespołów .

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe studia zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja. Psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub studia wyższe w szkole zawodowej o specjalności praca socjalna, psychologia, nauki
o rodzinie

doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej, w szczególności dotyczących nadzoru i kontroli w pomocy społecznej,
  • znajomość ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej, Konwencji o Prawach Dziecka, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekuna, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
  • umiejętność zarządzania zespołem, umiejętność podejmowania decyzji, otwartość na ustawiczne doskonalenie zawodowe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata w zarządzaniu zasobami ludzkimi
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa