Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Kuratorium Oświaty w Katowicach
Śląski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 122911

Warunki pracy

Stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i biurowy. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Budynek urzędu 10 piętrowy, stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach na 6 piętrze. Zadania wykonywane w budynku urzędu oraz w ramach podróży służbowych.


 

Zakres zadań

  • Planuje, organizuje i kieruje pracą oddziału, poprzez wydawanie poleceń służbowych, wskazówek i wytycznych dotyczących ich realizacji w celu zapewnienia terminowości i odpowiedniej jakości zadań realizowanych w ramach zakresów czynności pracowników Oddziału
  • Koordynuje i realizuje zadania związane z zapewnieniem sprawnego funkcjonowania systemu teleinformatycznego Kuratorium Oświaty w Katowicach oraz delegaturach
  • Nadzoruje i współuczestniczy w przygotowaniu dokumentacji technicznej i finansowej, a także wewnętrznych regulacji prawnych i materiałów pomocniczych w zakresie zadań koordynowanych przez Oddział, w tym dokumentacji dot. inwentaryzacji i specyfikacji zasobów systemu teleinformatycznego urzędu
  • Koordynuje i realizuje zadania związane z obsługą Systemu Informacji Oświatowej, w tym z przygotowywaniem zestawień statystycznych i informacji dotyczących szkół i placówek oświatowych z terenu woj. śląskiego
  • Nadzoruje tworzenie i aktualizowanie dokumentacji, instrukcji i procedur dotyczących systemów i aplikacji wykorzystywanych w pracy Kuratorium Oświaty w Katowicach, w tym Biuletynu Informacji Publicznej i serwisu internetowego KO
  • Współdziała z jednostkami organizacyjnymi kuratorium oświaty w celu zapewnienia sprawnego i efektownego realizowania zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z IT
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze IT, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołem
  • Znajomość regulacji prawnych: KPA, ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Zorientowanie na osiąganie celów
  • Umiejętność zarządzania personelem
  • Komunikatywność
  • Rzetelność i terminowość
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność współpracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego poziom B2
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows
  • Znajomość Windows Server i usług domenowych Active Directory
  • Znajomość języków programowania i technologii tworzenia aplikacji internetowych
  • Umiejętność pracy z serwerami baz danych np. MS Access, MySQL, SQL Server 2017 lub wyżej
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym pozwalający na tworzenie i czytanie dokumentacji technicznej
  • Doświadczenie zawodowe w zakresie audytu IT
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa