Kierownik oddziału
Urząd Morski w Szczecinie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Świnoujście
Ogłoszenie o naborze Nr 123624
Warunki pracy
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Praca w biurze oraz w terenie, w tym w trudnych warunkach środowiskowych;
- Brak wind, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych;
- Częsta praca w delegacjach, z użyciem transportu samochodowego i jednostek pływających;
- Częste reprezentowanie Urzędu na zewnątrz.
Zakres zadań
- kieruje, nadzoruje i sprawuje kontrole nad podległymi pracownikami Oddziału, zabezpiecza właściwe warunki pracy;
- sprawuje nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- planuje i organizuje remonty i konserwacje urządzeń i sieci elektrycznych UMS celem zapewnienia ich prawidłowej eksploatacji;
- przygotowuje i zabezpiecza potrzeby materiałowe na wykonywanie prac systemem własnym, prowadzi racjonalną gospodarkę materiałową;
- wnioskuje o wdrożenie nowych rozwiązań technicznych, szczególnie w zakresie eksploatacji oznakowania nawigacyjnego w celu zwiększenia niezawodności działania;
- uczestniczy w przygotowywaniu założeń projektowych do nowych inwestycji i kapitalnych remontów w branży elektrycznej, przygotowuje uzgodnienia projektów na rzecz podmiotów obcych, a będących w kompetencji UMS;
- uczestniczy w odbiorach technicznych i przeglądach okresowych budynków oraz obiektów Urzędu – branża elektryczna – stosownie do wymogów ustaw: Prawo budowlane i Prawo energetyczne;
- sprawuje nadzór nad eksploatacją stacji prostownikowej i akumulatorowni celem zapewnienia źródeł zasilania elektrycznego oznakowania nawigacyjnego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego związane z eksploatacją sieci i urządzeń elektrycznych
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne – uprawnienia SEP kat. „E” i „D” Grupa 1 Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne
- znajomość zagadnień dot. eksploatacji sieci i urządzeń elektrycznych
- znajomość obsługi sprzętu komputerowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie związane z kierowaniem zespołem: 1 rok
- uprawnienia budowlane w branży elektrycznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Zobacz podobne oferty
Twój zakres obowiązków Budowanie i nawiązywanie partnerskich relacji z klientem i współpracownikami Organizacja i nadzór pracy zespołu liczącego ok. 100 osób Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych Planowanie zadań i ich...
Dodano: 2024-11-15
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w...
Dodano: 2024-11-15
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych, praca w siedzibie urzędu, możliwe również wyjazdy służbowe (w...
Dodano: 2024-11-08