Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 124447

Warunki pracy

Praca w budynku magazynowym nieprzystosowanego dla osób niepełnosprawnych - brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich.


Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Zakres zadań

  • Pełni nadzór merytoryczny nad prawidłowym, efektywnym i terminowym wykonywaniem przez pracowników powierzonych spraw oraz prac należących do właściwości oddziału, opracowaniem dokumentacji wymaganej przepisami prawa niezbędnej do wykonywania zadań przez pracowników oddziału oraz sporządza sprawozdania z tego zakresu.
  • Zarządza i kieruje pracą oddziału poprzez planowanie zadań, określanie celów do realizacji, zapewnianie przepływu informacji niezbędnych do realizacji celów, wspieranie pracowników w realizacji celów oraz budowanie pozytywnej atmosfery pracy, monitorowanie wykonania zadań oraz rozliczanie z efektów pracy, dokonywanie bieżącej i okresowej oceny podległych pracowników z zapewnieniem konstruktywnej informacji zwrotnej, identyfikowanie potrzeb szkoleniowych podległych pracowników oraz planowanie indywidualnych ścieżek rozwoju, wdrażanie nowozatrudnionych pracowników, skuteczne rozwiązywanie konfliktów, wnioskowanie w sprawach pracowniczych.
  • Koordynuje działalność informacyjną Archiwum, w tym opracowuje i wdraża kampanie informacyjne, przygotowuje i rozpowszechnia informacje oraz współpracuje z instytucjami i organizacjami.
  • Organizuje i koordynuje uroczystości oraz konferencje prasowe.
  • Koordynuje projektowanie materiałów graficznych, informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Archiwum .
  • Koordynuje działania i aktywność Archiwum w mediach społecznościowych.
  • Koordynuje działalność edukacyjną i wydawniczą.
  • Udziela odpowiedzi mediom oraz reaguje na krytykę zamieszczoną w środkach masowego przekazu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze public relations
  • Wiedza z zakresu: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy.
  • Kompetencje miękkie: kompetencje kierownicze, komunikacja, kreatywność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa