Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 126686

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu,
  • wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na pierwszym piętrze z dostępem do światła dziennego,
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin,
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • kieruje, organizuje i nadzoruje pracę Oddziału,
  • koordynuje, we współpracy z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, komunikację z mediami oraz przedstawicielami biur prasowych ministerstw,
  • organizuje i koordynuje wydarzenia medialne z udziałem Wojewody Dolnośląskiego (konferencje prasowe, spotkania z przedstawicielami rządu i samorządowcami, spotkania ze służbami, administracją zespoloną, niezespoloną, instytucjami państwowymi),
  • koordynuje, w porozumieniu z Rzecznikiem Prasowym Wojewody, sprawy związane z przekazywaniem informacji do mediów oraz udzielaniem odpowiedzi na zapytania dziennikarzy, w porozumieniu z Dyrektorami pozostałych komórek organizacyjnych Urzędu,
  • koordynuje przebieg wizyt przedstawicieli państwa i rządu pod kątem obsługi medialnej,
  • dba o wizerunek Wojewody w mediach, zarówno poprzez przygotowywanie oraz przekazywanie do mediów informacji dotyczących pracy Wojewody, jak i reagowanie na krytykę wyrażoną w mediach,
  • prowadzi działania informacyjne w sytuacjach kryzysowych, zgodnie z Wojewódzkim Planem Zarządzania Kryzysowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego obszarze komunikacji społecznej
  • znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego
  • znajomość ustawy prawo prasowe,
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,
  • biegła znajomość mediów społecznościowych,
  • biegła znajomość rynku mediów,
  • komunikatywność,
  • umiejętność komunikacji pisemnej,
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • szczególne uprawnienia: prawo jazdy kat. B,
  • wiedza dotycząca bieżących wydarzeń w regionie oraz sytuacji społeczno – politycznej w państwie.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa