Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 131658

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu;
  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego;
  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;
  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin;
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • kieruje i nadzoruje pracę Oddziału
  • prowadzi działania zmierzające do pozyskania środków zewnętrznych, w tym funduszy europejskich, na realizację zadań Wydziału, w tym przygotowuje dokumentację potrzebną do złożenia wniosku i podpisania porozumienia finansowego
  • realizuje działalność szkoleniową poprzez: planowanie i organizowanie szkoleń wewnętrznych dla pracowników Wydziału oraz szkoleń i wystąpień dla instytucji zewnętrznych z zakresu tematyki realizowanej przez Wydział
  • nadzoruje pracę infolinii Wydziału
  • współpracuje z organizacjami pozarządowymi, szkołami i uczelniami oraz innymi instytucjami zaangażowanymi w problematykę zarządzania migracjami

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość na poziomie komunikatywnym języka angielskiego lub innego obcego
  • znajomość przepisów ustawy o cudzoziemcach oraz ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • znajomość zasad prowadzenia projektów europejskich
  • biegła znajomość obsługi MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • kreatywność
  • umiejętność kierowania zespołem pracowników
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • odbyte kursy i szkolenia dotyczące problematyki projektów europejskich
  • ukończenie kursu trenera kompetencji międzykulturowych
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa