Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 132872

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazaniu lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku biurowego
  • budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o normatywnej ilości stopni, z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnością
  • budynek posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

Zakres zadań

  • bezpośrednio kieruje podległym zespołem, nadzoruje prawidłowe, rzetelne, sprawne i terminowe wykonywanie zadań pracowników Oddziału Mediów i Komunikacji Społecznej poprzez rozdzielanie pracy, podejmowanie decyzji, podpisywanie lub parafowanie pism, informacji i materiałów prasowych
  • przygotowuje długookresowe założenia polityki medialnej, informacyjnej i promocyjnej Wojewody i Urzędu oraz koordynuje realizację zadań z niej wynikających
  • utrzymuje bieżące, bezpośrednie kontakty z redakcjami mediów lokalnych, aranżuje spotkania Wojewody z dziennikarzami
  • przygotowuje i prowadzi konferencje prasowe, briefingi oraz inne spotkania Wojewody Wielkopolskiego z dziennikarzami w celu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu
  • udziela informacji prasowych na tematy dotyczące pracy i funkcjonowania administracji rządowej w województwie oraz informuje dziennikarzy o bieżących wydarzeniach związanych z funkcjonowaniem Urzędu
  • analizuje wizerunek Wojewody oraz podległej mu administracji na podstawie monitoringu mediów lokalnych i ogólnokrajowych oraz opracowuje Przegląd mediów regionalnych Województwa Wielkopolskiego dla potrzeb Centrum Informacyjnego Rządu

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze funkcjonowania mediów
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy Prawo prasowe, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie wizerunku i prawach pokrewnych
  • umiejętność redagowania informacji prasowych i komunikatów
  • umiejętność prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie w przygotowywaniu i organizowaniu konferencji prasowych
  • przeszkolenie z zakresu komunikacji społecznej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • komunikatywność
  • radzenie sobie ze stresem
  • znajomość podstawowych zagadnień związanych z życiem społeczno-gospodarczym województwa wielkopolskiego
  • asertywność
  • odpowiedzialność
  • kreatywność
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa