Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 134940

Warunki pracy

zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, praca w stresie pod presją czasu


Kontakty zewnętrzne:


kilka razy dziennie: Urzędy Gmin i Starostwa Powiatowe


kilka razy w tygodniu: Klienci administracji, wnioskodawcy


Kilka razy w miesiącu: Urzędy Wojewódzkie, Ministerstwo Infrastruktury


Inne: długotrwała praca przy komputerze, wymuszona pozycja ciała, praca w godzinach nadliczbowych; istnieją bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku - utrudniony dostęp dla osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach.

Zakres zadań

  • kierowanie i koordynowanie pracy w Oddziale, nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez pracowników oddziału
  • nadzór na obsługą zadań inwestycyjnych dofinansowywanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pozyskiwaniem środków na finansowanie inwestycji z rezerw celowych i ogólnej w tym obsługa zadań inwestycyjnych realizowanych na podstawie ustawy o zasadach polityki rozwoju
  • nadzór nad obsługą zadań inwestycyjnych realizowanych i finansowanych z budżetu państwa w zakresie administracji rządowej, zadań własnych oraz innych zadań zleconych ustawami jednostkom samorządu terytorialnego
  • koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z przygotowywaniem materiałów planistycznych do budżetu, realizacją budżetu, sprawozdawczością budżetową oraz planowaniem budżetu zadaniowego w zakresie przypisanym do Oddziału
  • rozpatrywanie skarg i wniosków ludności, interpretacji radnych i interpretacji poselskich w sprawach wchodzących w zakres pracy stanowiska
  • udział w kontrolach zadań inwestycyjnych dofinansowywanych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca/staż w administracji
  • kompetencje kierownicze tzn. umiejętność: podejmowania samodzielnych decyzji, planowania działań, kierowania pracą zespołu, egzekwowania realizacji zadań powierzonych pracownikom, rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych.
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o Funduszu Dróg Samorządowych, ustawy o finansach publicznych.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce. Ponadto: uczciwość, szczerość, samodzielność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność i elokwencja. znajomość na poziomie ogólnym przepisów z zakresu administracji rządowej, znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznych, ochrony informacji niejawnych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu kontroli
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa