Kierownik sprzedaży > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Kierownik oddziału


Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Rzeszów
Ogłoszenie o naborze Nr 138825

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,


- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy oraz obsługa urządzeń biurowych,


- praca w pozycji siedzącej,


- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym na II piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku delegacji służbowych, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

Zakres zadań

  • kieruje pracą Oddziału Kontroli poprzez organizowanie pracy, przydzielanie zadań i rozliczanie pracowników, parafowanie projektów pism, przeprowadzanie instruktażu stanowiskowego,
  • prowadzi kontrole wynikające z pełnienia przez wojewodę funkcji przedstawiciela Rady Ministrów w zakresie zadań wynikających z ustaw i innych aktów prawnych, a także prowadzenie kontroli wynikających z pełnienia przez wojewodę funkcji zwierzchnika zespolonej administracji rządowej,
  • przeprowadza kontrole wewnętrzne zlecone przez Wojewodę Podkarpackiego i przez Dyrektora Generalnego Urzędu. Celem zadań jest dostarczenie Wojewodzie oraz Dyrektorowi Generalnemu Urzędu informacji o stopniu realizacji zadań, organizacji i dyscyplinie pracy oraz stwierdzonych naruszeniach przepisów prawa w kontrolowanych jednostkach, a także przedstawienie projektu działań zaradczych. Koordynowanie i planowanie działalności kontrolnej w Urzędzie, sporządzanie sprawozdań ocen i analiz dot. działalności kontrolnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie w pracy w obszarze kontroli w administracji publicznej - powyżej 5 lat.
  • Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego (ustaw o samorządzie gminnym, powiatowym i wojewódzkim).
  • Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o dostępie do informacji publicznej, o służbie cywilnej, ustawy o kontroli w administracji rządowej.
  • Wiedza z zakresu prawa administracyjnego oraz procedury administracyjnej.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Posiadanie kompetencji kierowniczych.
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze oferty pracy:

Archiwa